0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
SALE

Cztery błędy, które popełniamy, wybierając meble biurowe

Bledy przy wyborze mebli biurowych
Artykuł

Wiele firm nie dysponuje ogromnymi środkami budżetowymi na zakup mebli, dlatego ważne jest, aby do kwestii aranżacji przestrzeni podejść w sposób maksymalnie kreatywny. Pomoże to optymalnie wykorzystać posiadane fundusze, a pracownicy zyskają atrakcyjne otoczenie, co przełoży się na ich efektywność i produktywność. Początkujący przedsiębiorca może nie być w stanie zapewnić podwładnym siłowni czy kącika wypoczynkowego na terenie firmy. Może on jednak zainwestować w wyposażenie, które zadba o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników. Wiele badań wykazało, że sprzęt taki jak np. ergonomiczny fotel biurowy może pomóc w utrzymaniu odpowiedniej postawy podczas pracy, zmniejszyć napięcie pleców, barków i szyi oraz przedłużyć czas, który dany pracownik może spędzić w pozycji siedzącej (Rodney K. Lefler, Spine-Health, “OFFICE CHAIR: CHOOSING THE RIGHT ERGONOMIC OFFICE CHAIR”, 2004). Korzyści płynące z wyboru ergonomicznych i przyjaznych mebli są nie do przecenienia. Z tego powodu należy wystrzegać się popularnych błędów, popełnianych podczas zakupów.


Budżet
Przeinwestowanie stanowi spore niezbezpieczeństwo, szczególnie na wczesnym etapie funkcjonowania firmy. Należy się go bezwzględnie wystrzegać i planować wszelkie wydatki, oceniając jednocześnie zwrot z inwestycji. Po podjęciu decyzji w kwestii budżetu, który będzie przeznaczony na zakup wyposażenia, należy się go trzymać i nie zmieniać planów zakupowych. Nie wolno podejmować spontanicznych decyzji o zakupie większej ilości sprzętu lub mebli droższych niż początkowo zakładano. Dobre planowanie stanowi klucz do zaspokojenia potrzeb firmy w rozsądny sposób, bez nadmiernych wydatków i nieprzemyślanych decyzji (Founder’s Guide, “>HOW TO CHOOSE THE RIGHT OFFICE FURNITURE”, 2015).


Styl
Wiele nowych firm może ulec pokusie zakupu ekskluzywnych mebli, takich jak drogie biurka z litego drewna, duże stoły z panelami elektrycznymi lub designerskie lady recepcyjne. Nabycie tego typu wyposażenia ma sens wyłącznie wtedy, kiedy dane przedsiębiortwo ma ugruntowaną pozycję na rynku i płynność finansową. Początkujący przedsiębiorcy powinni raczej wybrać dobrej jakości meble biurowe w rozsądnej cenie, co nie zrujnuje ich portfela. Wzornictwo warto zostawić na później – gdy firma zacznie sprawnie prosperować, można pomyśleć o wymianie wyposażenia na droższe i bardziej atrakcyjne wizualnie.


Różnorodność
W dzisiejszych czasach można kupić wiele różnych modeli krzeseł i stołów, np. takich o konstrukcji składanej, która zapewnia oszczędność miejsca podczas przechowywania, lub tych z mechanizmami regulacji, pozwalających na zmianę pozycji w trakcie pracy. Warto wziąć te aspekty pod uwagę i nie popełnić błedu przeoczenia kwestii ergonomii i gabarytów wyposażenia już na początku działalności. Firmy, które planują zakup wyposażenia zewnętrznego powinny zdecydować się na trwałe i łatwe w czyszczeniu produkty wykonane z tworzyw sztucznych. Ogródki piwne warto wyposażyć w takie właśnie proste meble. Stołki barowe i okrągłe stoliki to doskonały wybór do sektora gastronomicznego. Pamiętając o różnorodności dostępnych mebli, zapewnisz swojej firmie solidne wyposażenie w rozsądnej cenie, które będzie przyjazne dla użytkowników i ekipy sprzątającej.


Komfort
Jedną z najistotniejszych kwestii w kontekście wyposażenia jest komfort. Dostępnych jest wiele wyników badań, potwierdzających korzyści płynące z użytkowania ergonomicznych mebli. Wielu pracodawców jest zdania, że biurka i krzesła z regulacją wysokośći to zbyt duży wydatek. Ceny niektórych erogonmicznych mebli zaprzeczają jednak takiemu przeświadczeniu. Biurko biurowe i krzesło z możliwością regulacji można zakupić za rozsądną cenę. Upewnij się zatem, że pracownicy w twojej firmie mają do dyspozycji wyposażenie, które posiada możliwość regulacji zgodnie z aktualnym zajęciem i porą dnia. W ofercie AJ Produkty znajdziesz wiele funkcjonalnych, ergonomicznych elementów wyposażenia, które z łatwością dopasujesz do potrzeb swojego biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem w katalogu i sklepie internetowym.
 

Tagi: