0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
Outlet
Ostatnio oglądane
Własna produkcja
Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni!
3 lata gwarancji

Wyposażenie biura i sal konferencyjnych

Przeglądaj po nazwie serii

Wyposaż biuro i sale konferencyjne w wyjątkowe produkty i akcesoria

 

Nowoczesne i zaawansowane technologie posłużyły do stworzenia oferowanego przez nas wyposażenia biur i sal konferencyjnych, zapewniającego nie tylko przyjazne warunki pracy wewnątrz pomieszczeń biurowych, ale także w środowisku zewnętrznych, w recepcjach lub poczekalniach.

 

Akcesoria biurowe

 

AJ Produkty oferuje szeroki zakres wyposażenia biurowego. Można tutaj znaleźć akcesoria na biurka pracowników, ergonomiczne, usprawniające codzienne działanie firmy lub biura oraz produkty zapewniające zachowanie bezpiecznych warunków pracy. Poza tym oferujemy także produkty służące segregacji śmieci biurowych, jak kosze i inne pojemniki, niszczarki i laminatory i drukarki etykiet. Nie zapomnieliśmy również o takich elementach wyposażenia biura, jak zegary ścienne i tablice informacyjne.

 

Wyposażenie przestrzeni biurowych, sklepowych, konferencyjnych i zewnętrznych

 

W ofercie AJ Produkty znajdują się także wygodne, i funkcjonalne meble pozwalające na wyposażenie nie tylko biur, ale także sal konferencyjnych czy przestrzeni zewnętrznych firm. W ramach oferty mebli biurowych dostępne są całe zestawy biurowe, wygodne, aktywne siedzenia, biurka komputerowe, stacjonarne i z regulacją wysokości, regały, szafki do sortowania, szafki kartotekowe, szafki na rysunki i mapy, szafy biurowe oraz kontenerki biurowe umożliwiające zachowanie ładu i porządku w przestrzeni biura, a także bezpieczne przechowywanie dokumentów. Oferujemy także sprzedaż ścianek działowych pozwalających dowolnie zaaranżować większą przestrzeń, a także wózki biurowe służące do wygodnego transportu dokumentów.


Meble do sali konferencyjnej to m. in. stoły i krzesła do sali konferencyjnej sprzyjające prowadzeniu spotkań, a zewnętrzne, ogrodowe meble posłużą do kreatywnych i jednocześnie relaksujących spotkań zawodowych na świeżym powietrzu. W ofercie AJ Produkty znajdują się także produkty służące urządzeniu przestrzeni zewnętrznej, jak stojaki i wiaty na rowery, popielniczki i pojemniki na odpady, skrzynki na listy, plandeki i produkty zimowe pozwalające zadbać o bezpieczeństwo pracowników i właściwe zabezpieczenie przechowywanych na zewnątrz przedmiotów. Oferta akcesoriów i wyposażenia sklepów pozwala natomiast na urządzenie dowolnej przestrzeni służącej handlowi.

 

Akcesoria do prezentacji

 

Każda firma w trakcie swojej działalności staje przed zadaniem zorganizowania spotkania kreatywnego lub konferencji, których elementem są prezentacje. Wyposażenie sali szkoleniowej dostępne w AJ Produkty, jak ekrany projekcyjne i stojaki, flipcharty, tablice informacyjne, tablice suchościeralne oraz tablice szklane przyczyni się z pewnością do stworzenia kreatywnej atmosfery tego typu spotkań.

 

Właściwe oświetlenie miejsca pracy

 

Dobrze dobrane oświetlenie miejsc pracy pozwala na większą efektywność, a także wpływa pozytywnie na samopoczucie pracowników. W AJ Produkty dostępne są zróżnicowane modele rozwiązań oświetleniowych do biura, wśród nich: lampki na biurka, lampy podłogowe oraz lampy sufitowe. Właściwie dobrane modele przyczynią się do efektownego urządzenie biura, dodając mu wyrazu.