11 w ofercie
11 w ofercie
Potykacze i stojaki reklamowe
W sprzedaży posiadamy szeroką ofertę stojaków reklamowych i potykaczy. Znajdziecie tu Państwo rozmaite potykacze, które nadają się do użytku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, wszędzie tam gdzie jest potrzeba skutecznego poinformowania klientów lub przyciągnięcia ich uwagi. Proponujemy Państwu potykacze reklamowe oraz ramy na afisze, które skutecznie zaprezentują Waszym obecnym i potencjalnym klientom informacje o otwarciu sklepu, aktualnej ofercie oraz obowiązujących promocjach.
Opis produktów
Produkty przez nas wybrane gwarantują skuteczną ekspozycję oraz charakteryzują się wytrzymałością i odpornością na trudne warunki atmosferyczne: deszcz, wiatr czy śnieg. Niektóre modele zawierają także pokrywę ochronną, niwelującą szkodliwe działanie promieni UV! Zarówno potykacze, ramy na plakaty, jak i stojaki reklamowe zostały wykonane ze świetnej jakości materiałów. Zaprojektowano je z myślą, by same w sobie były jedynie tłem oraz mało widoczną oprawą dla informacji i plakatów na nich prezentowanych. Z tej też przyczyny pomalowano je na kolory: biel, czerń lub stal - by sama oprawa afisza nie przyciągała większej uwagi niż jej treść. Dbałość o spójną estetykę i detale wykonania gwarantują profesjonalny, nienachalny wygląd. Dzięki uniwersalnej kolorystyce łatwo też można dopasować dany produkt do otoczenia. To sprawia, że są one uniwersalne oraz znajdą zastosowanie w różnych przestrzeniach. I w zależności czy dysponujemy miejscem na ścianie czy niewielkim kawałkiem chodnika przed budynkiem, możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nas zadowoli.
Dlaczego warto
Na bazie wieloletniego doświadczenia i prowadzonych badań zachowań konsumenckich polecamy uwadze: zamykane gabloty informacyjne, stojaki reklamowe, ramy na plakaty oraz stojaki informacyjne. Zamontowanie ich przed siedzibą firmy, przybliży jej działalność przypadkowemu klientowi i z dużym prawdopodobieństwem zachęci go do skorzystania z zaprezentowanych dzięki nim usług. Informacje zamieszczone przed lokalem jest to pierwszy i niezwykle istotny krok na drodze komunikacji z klientem, nie warto więc bagatelizować formy, w jakiej są przedstawione. Często wchodzimy do miejsc, których jeszcze nie znaliśmy, zachęceni właśnie treścią oraz formą, którą zobaczyliśmy na stojaku lub w gablocie - są one więc najczęściej skierowane dla klientów niezdecydowanych. Brzydko, byle jak zamontowany afisz przygotowany w pośpiechu i bez rozmysłu, nie zachęci nikogo do wejścia do środka, a jedynie odstraszy. Warto zainwestować również w taką formę reklamy, zwłaszcza, że jest to stosunkowo niewielki oraz jednorazowy koszt. Ceny produktów w tej kategorii zaczynają się już od sześćdziesięciu pięciu złotych! Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą!