0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Ostatnio oglądane
Własna produkcja
Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni!
3 lata gwarancji

Akcesoria biurowe dla Twojej firmy

Przeglądaj po nazwie serii

Akcesoria biurowe dla Twojej firmy

 

Dobrze zarządzane biuro to takie, które jest zorganizowane i doskonale wyposażone nie tylko w materiały biurowe - tj. artykuły biurowe oraz artykuły papiernicze – lecz także praktyczne dodatki, gadżety, osprzęty i inne akcesoria biurowe. Myśląc o idealnie zorganizowanej przestrzeni biurkowej, w pierwszej kolejności niezbędne są odpowiednio dobrane meble biurowe, będące podstawą dalszego zagospodarowania biura w sprzęty i akcesoria biurowe. W sklepie internetowym AJ Produkty oprócz solidnych mebli, oferujemy szeroką gamę akcesoriów i przyborów do biura. Wyposażenie przestrzeni pracowniczych w akcesoria pomoże usprawnić codzienną pracę. Zapoznaj się z naszą ofertą produktów do biura i wybierz produkty dodatkowe, które najlepiej współgrają z profilem biznesowym Twojej firmy.

 

Akcesoria do biurek i drukarki etykiet


Sklep internetowy AJ Produkty oferuje niezwykle szeroki wachlarz wyposażenia dodatkowego do biurek, np. stojaki na dokumenty i długopisy, pojemniki do przechowywania (np. artykułów biurowych), przegrody i podpórki na segregatory oraz pojemnik na skoroszyty, który pomoże lepiej zorganizować dokumenty przechowywane w teczkach. Dzięki tym akcesoriom biurowym Twoje biurko pozostanie uporządkowane, a artykuły papiernicze nie będą psuć panującej harmonii. Oprócz tego w naszej ofercie znajdziesz drukarki etykiet, niszczarki dokumentów, panele elektryczne i multimedialne, ochronniki na kable oraz inne artykuły przyjazne pracownikom biurowym.


Akcesoria ergonomiczne


Zarządcy biur i właściciele firm powinni dbać o poziom ergonomii w biurach. Pomoże to stworzyć zdrowe i wygodne środowisko pracy, które promuje efektywność i znacząco przyczynia się do wyników rynkowych firmy. Ergonomia na stanowisku pracy to nie tylko odpowiednie akcesoria biurowe dostępne na wyciagnięcie ręki. Ergonomiczne wyposażenie biura dopełniają na przykład krzesła i fotele biurowe w wielu rozmiarach i kolorach. Szeroka gama modeli do wyboru sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wiele naszych krzeseł posiada akcesoria dodatkowe, które zapewniają jeszcze wyższy poziom komfortu, np. zagłówki, podłokietniki oraz podparcie lędźwi. Mamy również coś dla pracujących przy komputerze. Elastyczne ramię na monitor pozwala regulować jego pozycję, umożliwiając osiągnięcie ergonomicznej pozycji podczas pracy, tworząc tym samym dodatkową przestrzeń na akcesoria biurowe. Koniec z zajmowaniem niepotrzebnego miejsca przez podstawy monitorów! Oferujemy także ergonomiczne podpory przedramienia, które pomagają uniknąć bolesnej cieśni nadgarstka. Więcej informacji znajdziesz na stronach produktowych.
 

Bezpieczeństwo


Każda firma musi mieć na wyposażeniu apteczkę pierwszej pomocy oraz inne sprzęty ratujące życie. W sklepie AJ Produkty oferujemy w pełni wyposażone apteczki, szafy medyczne, zestawy do przemywania oka oraz plastry w praktycznych dozownikach. Dzięki nim, będzie można szybko i skutecznie udzielić pomocy w przypadku incydentu lub wypadku przy pracy. Wyposażenie tego typu podnosi poziom bezpieczeństwa w firmie. O szczegółowym wyposażeniu apteczek oraz specyfikacjach innych produktów można przeczytać na stronach produktowych.
 

Maty i podnóżki – bestsellerowe akcesoria biurowe


Oferujemy praktyczne maty pod krzesła, które chronią podłogę przed śladami kół i obcasów. Mamy maty wejściowe, które oczyszczają i osuszają obuwie, jak również odciążające maty do pracy stojącej. Nasza gama ergonomicznych podnóżków to doskonałe rozwiązanie dla osób, które spędzają długie godziny przy biurku.
 

Pojemniki na śmieci i akcesoria ekologiczne


Sklep internetowy AJ Produkty dba o środowisko i dlatego nasza oferta zawiera wiele praktycznych pojemników do sortowania odpadów u źródła. Kolorowe pojemniki na praktycznych wózkach, sortery do recyklingu oraz szafki z szufladami przeznaczonymi na różne typy odpadów – wszystko z troski o środowisko naturalne i porządek w Twojej firmie!
 

Tablice informacyjne i zegary


Jeśli Twoje biuro pełni także funkcję informacyjną, umieść na ścianach tablice ogłoszeniowe. Oprócz klasycznych tapicerowanych modeli oraz tablic z powierzchnią z korka, oferujemy także specjalne tablice do planowania z podziałem na dni tygodnia oraz miesiąca. W widocznym miejscu na ścianie warto także powiesić zegar, aby ułatwić pracownikom planowanie zadań. Nasze zegary oprócz funkcji praktycznych, posiadają także walory dekoracyjne.

Jeśli chcesz upiększyć swoje biuro, pamiętając jednocześnie o ergonomii, polecamy wyposażenie i akcesoria biurowe od AJ Produkty. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem w katalogu oraz szeroką gamą produktów na stronie internetowej.