Osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej (sektor B2C) przysługuje prawo zwrotu towaru w nieprzekraczalnym terminie 14 dni - dotyczy standardowej oferty. Nie dotyczy klientów z sektora B2B. Nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie, o specjalnie dopasowanych wymiarach* i dużych zamówień**.

* Na przykład maty o specjalnych wymiarach
** Duże zamówienia składają się z wielu sztuk produktów tego samego rodzaju


Jak zwrócić produkt?

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru w sektorze B2C należy skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu ustalenia optymalnego sposobu zwrotu. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, które jest w trakcie realizacji mogą zostać naliczone koszty manipulacyjne.

Dopuszczamy również zwrot osobisty do siedziby firmy w Redzikowie k. Słupska.

Więcej informacji na temat polityki zwrótow znajdziesz tutaj.
Osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej (sektor B2C) przysługuje prawo zwrotu towaru w nieprzekraczalnym terminie 14 dni - dotyczy standardowej oferty. Nie dotyczy klientów z sektora B2B. Nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie, o specjalnie dopasowanych wymiarach* i dużych zamówień**.

* Na przykład maty o specjalnych wymiarach
** Duże zamówienia składają się z wielu sztuk produktów tego samego rodzaju

Klient ma prawo do otwarcia opakowania i obejrzenia towaru jedynie w stopniu umożliwiającym ocenę satysfakcji z zakupu. Aby zwrot towaru był możliwy, produkt musi być w stanie nieużywanym oraz posiadać oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być również kompletny, tj. posiadać wszystkie części, akcesoria, instrukcje itp.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu całości lub części zamówienia, istnieje taka możliwość przy zachowaniu warunków ujętych w sekcji "Zwrot towaru" - patrz niżej.

Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zwrot towaru

Podczas zwrotu klient ponosi ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu do AJ Produkty. Należy upewnić się, że towar został bezpiecznie spakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być kompletny, czyli zawierać wszystkie akcesoria, instrukcje itp. Jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.

Jak zwrócić produkt?

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru w sektorze B2C należy skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu ustalenia optymalnego sposobu zwrotu. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, które jest w trakcie realizacji mogą zostać naliczone koszty manipulacyjne.

Dopuszczamy również zwrot osobisty do siedziby firmy w Redzikowie k. Słupska.