Kobieta uśmiecha się do kamery
Telephone icon
Speech bubble icon
email icon
  • Gdy otrzymamy i przetworzymy Twoje zamówienie, prześlemy Ci potwierdzenie zamówienia na adres e-mail. Na potwierdzeniu zamówienia znajdziesz szacowaną datę dostawy zamówionych produktów.
  • Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz zmienić adres dostawy towaru, skontaktuj się bezzwłocznie z działem obsługi klienta pod numerem 22 862 38 76. Zastrzegamy sobie prawdo do naliczenia dodatkowych opłat gdy zamówienie jest w trakcie realizacji.
  • Aktualny status zamówienia znajdziesz w zakładce "Moje strony" i "Moje zamówienia" po zalogowaniu się na swoje konto klienta na stronie ajprodukty.pl

    Szacowaną datę dostawy zamówienia znajdziesz na potwierdzeniu zamówienia.
  • Szacowaną datę wysyłki towaru znajdziesz na potwierdzeniu zamówienia. Nasze produkty mogą być wysyłane w różnych terminach, w zależności od tego, czy są to pozycje magazynowe dostępne w magazynie centralnym w Szwecji, czy też muszą zostać do niego zamówione.

    Jeśli zauważyłeś braki w zamówieniu, niezwłocznie skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
  • Standardowy czas dostawy do Klienta produktów ze stanów magazynowych to ok. 5-10 dni roboczych liczonych od przyjęcia lub potwierdzenia realizacji zamówienia. Dostawy realizujemy w dni robocze między 7:00 a 16:00 i wyłącznie na adresy pocztowe na terenie RP (nie dostarczamy na adresy skrzynek pocztowych). Dostawy realizuje firma spedycyjna DB Schenker według Incoterms 2010, na warunkach Delivery at Place (DAP).
  • Opłaty transportowe zależą od całkowitej wartości jednorazowego zamówienia. Koszt transportu doliczany jest jako usługa transportowa na dokumencie sprzedaży.

    Przy zamówieniu na łączną kwotę powyżej 7 000,00 PLN netto koszt usługi transportowej po stronie AJ Produkty Sp. z o.o. Poniżej 7 000,00 PLN netto koszt dostawy wynosi 14% wartości zamówienia przy czym nie mniej niż 60zł netto.



    W przypadku ograniczeń logistycznych wynikających z lokalizacji adresu dostawy koszty dodatkowe będą poniesione przez Zamawiającego.
    Przez ograniczenia logistyczne rozumie się:
    - ograniczenia w tonażu
    - ograniczenia w wysokości i szerokości pojazdu ( np. wysokość bramy wjazdowej)
    - strefy wyłączone z ruchu kołowego
    - ograniczenia wynikające z przepisów lokalnych.