Gdy otrzymamy i przetworzymy Twoje zamówienie, prześlemy Ci potwierdzenie zamówienia na adres e-mail. Na potwierdzeniu zamówienia znajdziesz szacowaną datę dostawy zamówionych produktów.
Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz zmienić adres dostawy towaru, skontaktuj się bezzwłocznie z działem obsługi klienta pod numerem 22 862 38 76. Zastrzegamy sobie prawdo do naliczenia dodatkowych opłat gdy zamówienie jest w trakcie realizacji.
Aktualny status zamówienia znajdziesz w zakładce "Moje strony" i "Moje zamówienia" po zalogowaniu się na swoje konto klienta na stronie ajprodukty.pl
Szacowaną datę dostawy zamówienia znajdziesz na potwierdzeniu zamówienia.
Szacowaną datę dostawy zamówienia znajdziesz na potwierdzeniu zamówienia.
Szacowaną datę wysyłki towaru znajdziesz na potwierdzeniu zamówienia. Nasze produkty mogą być wysyłane w różnych terminach, w zależności od tego, czy są to pozycje magazynowe dostępne w magazynie centralnym w Szwecji, czy też muszą zostać do niego zamówione.
Jeśli zauważyłeś braki w zamówieniu, niezwłocznie skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Jeśli zauważyłeś braki w zamówieniu, niezwłocznie skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Standardowy czas dostawy do Klienta produktów ze stanów magazynowych to ok. 5-10 dni roboczych liczonych od przyjęcia lub potwierdzenia realizacji zamówienia. Dostawy realizujemy w dni robocze między 7:00 a 16:00 i wyłącznie na adresy pocztowe na terenie RP (nie dostarczamy na adresy skrzynek pocztowych). Dostawy realizuje firma spedycyjna DB Schenker według Incoterms 2010, na warunkach Delivery at Place (DAP).
Opłaty transportowe zależą od całkowitej wartości jednorazowego zamówienia. Koszt transportu doliczany jest jako usługa transportowa na dokumencie sprzedaży.
Przy zamówieniu na łączną kwotę powyżej 7 000,00 PLN netto koszt usługi transportowej po stronie AJ Produkty Sp. z o.o. Poniżej 7 000,00 PLN netto koszt dostawy wynosi 14% wartości zamówienia przy czym nie mniej niż 60zł netto.
W przypadku ograniczeń logistycznych wynikających z lokalizacji adresu dostawy koszty dodatkowe będą poniesione przez Zamawiającego.
Przez ograniczenia logistyczne rozumie się:
- ograniczenia w tonażu
- ograniczenia w wysokości i szerokości pojazdu ( np. wysokość bramy wjazdowej)
- strefy wyłączone z ruchu kołowego
- ograniczenia wynikające z przepisów lokalnych.
Przy zamówieniu na łączną kwotę powyżej 7 000,00 PLN netto koszt usługi transportowej po stronie AJ Produkty Sp. z o.o. Poniżej 7 000,00 PLN netto koszt dostawy wynosi 14% wartości zamówienia przy czym nie mniej niż 60zł netto.
W przypadku ograniczeń logistycznych wynikających z lokalizacji adresu dostawy koszty dodatkowe będą poniesione przez Zamawiającego.
Przez ograniczenia logistyczne rozumie się:
- ograniczenia w tonażu
- ograniczenia w wysokości i szerokości pojazdu ( np. wysokość bramy wjazdowej)
- strefy wyłączone z ruchu kołowego
- ograniczenia wynikające z przepisów lokalnych.