Kobieta uśmiecha się do kamery

Chętnie pomożemy – we wszystkim, co dotyczy Twojego środowiska pracy

U nas zawsze precyzyjna odpowiedź na zadane pytanie. Bez względu na to, czy chodzi o produkt, czas dostawy, czy pomoc przy urządzaniu firmowych pomieszczeń. Skontaktuj się z nami w sposób, który najbardziej Ci odpowiada – w dni powszednie od 8:00 do 16:00. Witamy w AJ!

Telephone icon
Speech bubble icon
email icon
Telefon
Porozmawiaj z
doradcą klienta
22 862 38 76
Czat
Skorzystaj z czatu
w prawnym dolnym rogu
Mail
Napisz na
aj@ajprodukty.pl
FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na
częste pytania
Kod promocyjny należy wpisać w polu oznaczonym "Wpisz kod promocyjny" w koszyku, a następnie kliknąć "Zastosuj".

Każdy kod można wykorzystać tylko raz. Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
Ceny
Ceny podajemy w złotówkach (PLN). Ceny nie zawierają podatku VAT (podatek od towarów i usług). W sklepie internetowym znajduje się przełącznik cen brutto/netto.

Ceny regularne są aktualne do odwołania. W przypadku katalogów specjalnych, ceny promocyjne obowiązują wyłącznie w okresie trwania kampanii.

Po otrzymaniu potwierdzenia złożenia zamówienia ceny mogą ulec zmianie wyłącznie z przyczyn ekonomicznych, niezależnych od AJ Produkty, np. zmian w wysokości podatków, wahań kursów walut etc., jak również z oczywistych błędów w wysokości cen podanych w ofercie.

Informujemy, że obowiązującymi cenami sprzedaży są ceny wskazane na stronie www.ajprodukty.pl.

Formy płatności

Jako firma klient może wybrać opcję zapłaty na podstawie faktury we wszystkich kanałach sprzedaży. W przypadku odroczonej formy płatności, wykonamy zwyczajowe sprawdzenie zdolności kredytowej. Oznacza to, że w przypadku jej braku, możemy zażądać zapłaty z góry na podstawie faktury proforma. Nasza troska o środowisko powoduje, że faktury wysyłamy w wersji elektronicznej (plik PDF) na adres e-mail klienta. Termin płatności faktury wynosi 14 dni. W przypadku braku zapłaty w terminie, zostaną naliczone odsetki ustawowe za opóźnienie. Przy zamówieniu w sklepie internetowym Klient może wybrać opcję płatności kartą (chronioną przez DIBS).

Przedpłata/Płatność z góry
Jeśli klient wyrazi takie życzenie, może uiścić opłatę za towar z góry, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który przyjmie zamówienie i przekaże wszystkie informacje niezbędne do dokonania płatności.

Bezpieczeństwo płatności

Płatności online zabezpiecza Danske Bank, przy pomocy serwisu dostarczanego przez DIBS (http://www.dibs.se/). Systemy DIBS są certyfikowane przez VISA i MasterCard w celu zapewnienia bezpiecznych transakcji płatniczych zgodnie z PCI DSS. Komunikacja między sklepem internetowym a bankiem jest prowadzona przez DIBS i szyfrowana przez SSL (Secure Sockets Layer). Płatności dokonywane są na bezpiecznej stronie z adresem rozpoczynającym się od https: // i kłódką w prawym dolnym rogu ekranu, co potwierdza, że dane są bezpieczne. W związku z tym, AJ Produkty Sp. z o.o. nie ma dostępu do danych karty i nie może rejestrować oraz przechowywać danych karty.

Aby otrzymać więcej informacji na temat usług DIBS i bezpiecznych płatności, proszę odwiedzić http://help.dibs.se/ lub support@dibs.se albo zadzwonić pod numer +46 (0) 8 527 525 00.
Nasza troska o środowisko powoduje, że faktury wysyłamy w wersji elektronicznej (plik PDF) na adres e-mail klienta. Termin płatności faktury wynosi 14 dni. W przypadku braku zapłaty w terminie, zostaną naliczone odsetki ustawowe za opóźnienie. Przy zamówieniu w sklepie internetowym klient może wybrać opcję płatności kartą (chronioną przez DIBS).
Formy płatności

Jako firma klient może wybrać opcję zapłaty na podstawie faktury we wszystkich kanałach sprzedaży. W przypadku odroczonej formy płatności, wykonamy zwyczajowe sprawdzenie zdolności kredytowej. Oznacza to, że w przypadku jej braku, możemy zażądać zapłaty z góry na podstawie faktury proforma. Nasza troska o środowisko powoduje, że faktury wysyłamy w wersji elektronicznej (plik PDF) na adres e-mail klienta. Termin płatności faktury wynosi 14 dni. W przypadku braku zapłaty w terminie, zostaną naliczone odsetki ustawowe za opóźnienie. Przy zamówieniu w sklepie internetowym Klient może wybrać opcję płatności kartą (chronioną przez DIBS).

Przedpłata/Płatność z góry

Jeśli klient wyrazi takie życzenie, może uiścić należność za towar z góry, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, który przyjmie zamówienie i przekaże wszystkie informacje niezbędne do dokonania płatności.