Bezpieczne przechowywanie

Meble i szafki do przechowywania

Szukasz odpowiedniego miejsca do przechowywania kosztowności, poufnych dokumentów pełnych ważnych informacji lub nośników danych? Znasz wszystkie certyfikaty bezpieczeństwa i wiesz, że w takich przypadkach cena nie gra roli? Chcesz mieć pewność, że zastosowane rozwiązania i akcesoria są bezpieczne i dopasowane do Twoich potrzeb? Zapytaj swojego ubezpieczyciela o certyfikaty, które muszą posiadać szafki do bezpiecznego przechowywania. Przy zakupie sejfów antywłamaniowych zawsze należy zwracać uwagę nie tylko na to, jaka jest ich cena, ale i na certyfikaty antywłamaniowe, niezależnie od tego, czy mają zastosowanie w domu, wyposażają sklepy czy służą jako meble do bezpiecznego przechowywania w firmie. Im wyższy wynik, tym większa wartość przedmiotów które mogą być w nim przechowywane. Bezpieczne sejfy są testowane i certyfikowane zgodnie z normą SSF3492, co pozwala na bezpieczne ukrywanie w takiej przestrzeni ważnych informacji oraz kosztownych rzeczy. Sejfy są odpowiednie do przechowywania kluczy, pieniędzy, komputerów, telefonów komórkowych. Szafy i szafki naszej produkcji pozwolą Ci na bezpieczne przechowywanie dokumentacji, kluczy, gotówki czy innych przedmiotów. W ofercie znajdują się zarówno certyfikowane szafy odporne na włamania jak i na ogień. Znajdź rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb, którego cena w pełni Cię zadowoli. EN 14450 jest europejskim standardem dla testów antywłamaniowych szaf, klasyfikowane są one w klasie S1 lub S2, gdzie S2 zapewnia większe bezpieczeństwo. Szafa musi być odporna na wielokrotne próby włamania, mieć możliwość zakotwienia i być wyposażona w zamek o wysokim poziomie bezpieczeństwa (zgodny z EN 1300). SF 3492 jest szwedzkim standardem klasyfikacji sejfów. Testy fizyczne zapewniają, że obudowy sejfów spełniają ustalone wymagania dla zamków i systemów regulacyjnych. Certyfikat jest wydawany przez Szwedzki Urząd Certyfikacyjny SBSC i jego wydanie obejmuje już podstawowa cena produktów. Dobra organizacja pozwala zapanować na biurem. Czyste, uporządkowane pomieszczenia pomagają pracownikom bardziej się skupić i osiągać lepsze wyniki w pracy. Dlatego każdy pracodawca powinien zadbać o odpowiednie wyposażenie, które pomoże skutecznie przechowywać przedmioty niezbędne do codziennej pracy. W odpowiedzi na te potrzeby, w AJ Produkty pomagamy zorganizować bezpieczne przechowywanie w środowisku biurowym oraz w domu, oferujemy również systemy magazynowania do zakładów przemysłowych, które pomogą sprawniej i skuteczniej pracować. Zapraszamy do zapoznania się z poniższym opisem produktów i mebli służących do poprawy poziomu bezpieczeństwa oraz produktywności w zakładach pracy i pokoju socjalnym. Zapewniamy, że dostawa zakupionych produktów zawsze dotrze do Państwa na czas, a cena nie przyprawi was o zawrót głowy.

Szafki na klucze

Każda firma posiada klucze, które często ulegają zagubieniu. Im większa firma, tym więcej kluczy trzeba przechowywać. W odpowiedzi na tę potrzebę sklep internetowy AJ Produkty oferuje funkcjonalne szafki do przechowywania kluczy, które wyróżnia niska cena i wysoka jakość wykonania. Takie rozwiązanie przyda się w każdym biurze, zakładzie przemysłowym i warsztacie. Szafki do przechowywania przedmiotów są niezwykle pożyteczne – sprawiają, że wszystkie klucze są w jednym miejscu i zmniejszają ryzyko zgubienia ich. Inwestycja w metalowe szafki na klucze pomoże uniknąć bałaganu i zapewni lepszą organizację przestrzeni. W szafkach można przechowywać różne typy kluczy – nie tylko do pomieszczeń, ale także do szaf i sejfów, szafek pracowniczych albo skrytek bankowych i pocztowych. Warsztaty i zakłady przemysłowe mogą również zakupić małe szafki do własnych celów i przechowywać w nich nie tylko klucze, ale także narzędzia i niewielkie części. Rozbudowa szafek o dodatkowe półki zwiększa ich przestrzeń użytkową, a przy tym nie zmienia w żaden sposób aranżacji wnętrza. Aby dowiedzieć się więcej o produktach z kategorii szafki na klucze i podjąć właściwy wybór, kliknij na zdjęcie modelu, który Cię zainteresował i zapoznaj się z jego specyfikacją. Zachęcamy do dokładnego przejrzenia naszej oferty, gdzie znajdują się najbardziej popularne meble do przechowywania.

Szafy metalowe

Duże szafy metalowe oraz regały to niezwykle praktyczne rozwiązanie do przechowywania zarówno dokumentów, jak i narzędzi, zwłaszcza że ich cena jest jest optymalna jak na tak wysoką jakość produktu. Dlatego idealnie sprawdzą się w biurze, warsztacie i na linii produkcyjnej. W biurze skutecznie i bezpiecznie przechowasz w nich przeróżne rzeczy: dokumenty, teczki i segregatory, nośniki pamięci i przybory biurowe. Ich pokaźny rozmiar i duża pojemność sprawiają, że pomieścisz wszystkie niezbędne dokumenty i materiały. W środowisku przemysłowym, w pomieszczeniach takich jak warsztat czy magazyn, przyda się szafka warsztatowa zdolna pomieścić narzędzia, instrukcje i części niezbędne do produkcji, naprawy, konserwacji itp. Szafy warsztatowe i narzędziowe występują w wielu rozmiarach i kolorach. Można do nich dobrać różne typy zamknięcia, co sprawia, że każdy przedsiębiorca z łatwością dostosuje je do potrzeb swojego biznesu. Dzięki szafom metalowym bezpiecznie przechowasz wszystko, co niezbędne w miejscu pracy. Cena? Warta każdej złotówki dzięki bezpieczeństwu, jakie dają takie meble do przechowywania. Odwiedź strony poszczególnych produktów i dowiedz się więcej. W naszej ofercie z pewnością znajdziesz optymalną szafę metalową, dzięki której zaprowadzisz porządek i poprawisz efektywność działań w firmie. Regularna dostawa produktów z magazynu pozwala na szybką realizację każdego zamówienia i znacznie skraca jego czas, a atrakcyjna cena pozwala na zakup szafek nawet przez małe przedsiębiorstwa.

Szafy ogniotrwałe

Utrata ważnych dokumentów i teczek w związku z pożarem to ogromne koszty dla każdej firmy. Niektórych danych nie da się odtworzyć, co naraża firmy na konsekwencje w postaci kar umownych, negatywnych wyników inspekcji itp. Żaden przedsiębiorca nie chciałby się znaleźć w tak niekomfortowej sytuacji. Aby zapobiec konsekwencjom zdarzeń losowych, takich pożar, warto zaopatrzyć się w specjalne szafy o właściwościach ogniotrwałych. Zakup szaf zapewni bezpieczne przechowywanie ważnych dokumentów, nośników danych, sprzętu elektronicznego oraz innych wartościowych przedmiotów. Niektóre szafy utrzymują zawartość w stanie nienaruszonym nawet przez dwie godziny pożaru! W AJ Produkty oferujemy duże i małe szafy ogniotrwałe, których cena doskonale współgra z jakością. Przejrzyj naszą ofertę i wybierz model dostosowany do wielkości pomieszczenia oraz typu zawartości, którą chcesz przechowywać. Wizja biura bez papieru to wciąż odległa przyszłość. Wiele treści można pozostawić w formie elektronicznej, ale część i tak wymaga formy drukowanej. Wśród niezbędnych dokumentów, które drukujemy, warto wymienić umowy o współpracy, umowy o pracę, teczki osobowe pracowników itp. Obecność i konieczność archiwizowania papierowych dokumentów wymusza potrzebę posiadania sprzętów, takich jak szafy bezpiecznego przechowywania. W AJ Produkty oferujemy niezwykle szeroką gamę mebli do przechowywania, które można rozbudować o półki zyskując dodatkowe miejsce. Oprócz tego znajdziesz u nas asortyment, który pomoże uczynić biuro piękniejszym i bardziej funkcjonalnym. Polecamy ergonomiczne biurka i krzesła, funkcjonalne regały, szafy z drzwiami przesuwnymi oraz różnorodne pojemnik i uchwyty, które pozwalają zapanować nad plątaniną kabli. Z nami stworzysz kompletne rozwiązanie dla swojego biura, a przechowywanie cennych przedmiotów nigdy nie będzie łatwiejsze. Cena podstawowego sejfu lub szafki to niewielki wydatek, na który stać z pewnością każdą firmę. Zapraszamy!