Porady jak przechowywać sprytnie

Inteligentne rozwiązania w zakresie przechowywania sprawiają, że zarówno biuro firmowe, jak i biuro domowe zyskuje wizualnie i organizacyjnie. Dzięki dobremu przechowywaniu łatwiej jest utrzymać porządek. Stojaki na korespondencję, czasopisma i teczki na dokumenty pomagają uniknąć bałaganu. Uniknij splątanych kabli i zagraconych biurek dzięki naszym wskazówkom dotyczącym przechowywania w biurze.

Postaw na praktyczne rozwiązania

Zastanów się, gdzie każda rzecz powinna być przechowywana i jak zorganizować wszystko w sprawny system. Naturalnie to, z czym pracujesz najczęściej, powinno być najłatwiej dostępne. Zbierz to, co należy do Ciebie i przechowuj w jednym miejscu. Dzięki temu szybko znajdziesz to, czego potrzebujesz. Utrzymuj porządek na biurku, stosując praktyczne rozwiązania do przechowywania, których przykłady znajdziesz poniżej.

Tace do sortowania mogą być używane do wielu rzeczy, np. do poczty, dokumentów lub jako powierzchnia do bieżących zadań.

Pojemniki do przechowywania pomieszczą przedmioty, które nie są tak często używane. Modele w tym samym kolorze i wzornictwie dają wrażenie spójności i porządku. Umieść je na półkach i odpowiednio oznacz.

Stojaki na prasę pomagają zaprowadzić porządek wśród czasopism, broszur, gazet i dokumentów. Prasa na stojaku wygląda znacznie schludniej niż położona w przypadkowym miejscu.

Drukarka etykiet przyda się do szybkiego tworzenia oznaczeń. Oznacz szuflady, segregatory i schowki, aby nie było wątpliwości, co i gdzie przechowywać.

System przechowywania dokumentów jest niezastąpiony w każdym biurze. Szafki kartotekowe z wiszącymi teczkami ułatwiają odnalezienie odpowiedniego dokumentu. Decydując się na wózek na teczki, z łatwością przetransportujesz wszystko do biurka, a po skończonej pracy odłożysz z powrotem na swoje miejsce. Do przechowywania wrażliwych dokumentów wybierz szafkę lub wózek zamykany na zamek. Oprócz tego, można zakupić także ognioodporne szafy na kartoteki.
Szafki o różnej wysokości z praktycznymi przesuwanymi drzwiami
Pojemnik kablowy z gniazdkiem pod biurkiem
Pojemnik na kable
199,-
Kvinna hämtar en förvaringslåda ur ett skåp med skjutdörrar

Jak przechowywać w sposób zorganizowany

Jeśli kilka osób dzieli biuro, dobrym pomysłem jest zdefiniowanie wspólnych procedur, tak aby każdy wiedział, co ma robić. Uzgodnijcie, gdzie i jak  przechowywać rzeczy, których wszyscy potrzebujecie. Oszczędza to czas i minimalizuje irytację, bo nikt nie traci czasu na poszukiwania. Razem łatwiej uniknąć bałaganu.

Zarezerwuj przynajmniej jeden dzień w roku, aby uprzątnąć rzeczy, które są już niepotrzebne lub nieaktualne. Z biegiem czasu potrzeby w zakresie przechowywania mogą się zmieniać z różnych powodów. Wtedy trzeba zaktualizować istniejące rozwiązania lub zorganizować wszystko na nowo.

Wyrób w sobie nawyk, aby zawsze odkładać rzeczy na miejsce po skończonej pracy. Przedmioty mają tendencję do gromadzenia się. Często nie można ich znaleźć, ponieważ znajdują się w niewłaściwym miejscu.

Pilnuj porządku na swoim stanowisku. Zabałaganione biurko nie robi dobrego wrażenia na gościach.


Jak wybrać odpowiedni regał?

FAQ

Dobre przechowywanie z przejrzystym oznakowaniem ułatwia zorganizowanie biura na ograniczonej przestrzeni. Wysoki regał pomieści wszystko, czego potrzeba! Przedmioty, których używasz, przechowuj na mniej dostępnych półkach.
Organizer na biurko utrzymuje blat w czystości. Listy i dokumenty wymagają rozwiązania odpowiedniego stojaka. Ukryj kable za pomocą uchwytu lub koszyka na kable.
Zaplanuj dobre i przejrzyste przechowywanie. Zadbaj o odpowiednią liczbę szaf, regałów i akcesoriów. Ułatwi to codzienną pracę, gdyż wszyscy pracownicy będą mieli łatwy dostęp do dokumentów i przyborów.
Otwarte półki sprawiają, że materiały są łatwo widoczne i dostępne. Szafy mają tę zaletę, że biuro wygląda na bardziej uporządkowane, ponieważ ukrywają zawartość.