Porady jak przechowywać sprytnie

Inteligentne rozwiązania w zakresie przechowywania sprawiają, że zarówno biuro firmowe, jak i biuro domowe zyskuje wizualnie i organizacyjnie. Dzięki dobremu przechowywaniu łatwiej jest utrzymać porządek. Stojaki na korespondencję, czasopisma i teczki na dokumenty pomagają uniknąć bałaganu. Uniknij splątanych kabli i zagraconych biurek dzięki naszym wskazówkom dotyczącym przechowywania w biurze.
Regał w biurze

Postaw na praktyczne rozwiązania

Zastanów się, gdzie każda rzecz powinna być przechowywana i jak zorganizować wszystko w sprawny system. Naturalnie to, z czym pracujesz najczęściej, powinno być najłatwiej dostępne. Zbierz to, co należy do Ciebie i przechowuj w jednym miejscu. Dzięki temu szybko znajdziesz to, czego potrzebujesz. Utrzymuj porządek na biurku, stosując praktyczne rozwiązania do przechowywania, których przykłady znajdziesz poniżej.

Tace do sortowania mogą być używane do wielu rzeczy, np. do poczty, dokumentów lub jako powierzchnia do bieżących zadań.

Pojemniki do przechowywania pomieszczą przedmioty, które nie są tak często używane. Modele w tym samym kolorze i wzornictwie dają wrażenie spójności i porządku. Umieść je na półkach i odpowiednio oznacz.

Stojaki na prasę pomagają zaprowadzić porządek wśród czasopism, broszur, gazet i dokumentów. Prasa na stojaku wygląda znacznie schludniej niż położona w przypadkowym miejscu.

Drukarka etykiet przyda się do szybkiego tworzenia oznaczeń. Oznacz szuflady, segregatory i schowki, aby nie było wątpliwości, co i gdzie przechowywać.

System przechowywania dokumentów jest niezastąpiony w każdym biurze. Szafki kartotekowe z wiszącymi teczkami ułatwiają odnalezienie odpowiedniego dokumentu. Decydując się na wózek na teczki, z łatwością przetransportujesz wszystko do biurka, a po skończonej pracy odłożysz z powrotem na swoje miejsce. Do przechowywania wrażliwych dokumentów wybierz szafkę lub wózek zamykany na zamek. Oprócz tego, można zakupić także ognioodporne szafy na kartoteki.
Dobrze zorganizowane biurko z dopasowaną skrzynką na listy, stojakiem na biurko, uchwytem na czasopisma, notatnikiem i koszem na śmieci.
Szafki o różnej wysokości z praktycznymi przesuwanymi drzwiami
Szafka MODULUS XL
Pojemnik kablowy z gniazdkiem pod biurkiem
Pojemnik na kable
199,-
Kobieta wyciąga schowek z szafki z przesuwanymi drzwiami

Co jest potrzebne do biura?

FAQ

Dobre przechowywanie z przejrzystym oznakowaniem ułatwia zorganizowanie biura na ograniczonej przestrzeni. Wysoki regał pomieści wszystko, czego potrzeba! Przedmioty, których używasz, przechowuj na mniej dostępnych półkach.
Organizer na biurko utrzymuje blat w czystości. Listy i dokumenty wymagają rozwiązania odpowiedniego stojaka. Ukryj kable za pomocą uchwytu lub koszyka na kable.
Zaplanuj dobre i przejrzyste przechowywanie. Zadbaj o odpowiednią liczbę szaf, regałów i akcesoriów. Ułatwi to codzienną pracę, gdyż wszyscy pracownicy będą mieli łatwy dostęp do dokumentów i przyborów.
Otwarte półki sprawiają, że materiały są łatwo widoczne i dostępne. Szafy mają tę zaletę, że biuro wygląda na bardziej uporządkowane, ponieważ ukrywają zawartość.