0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
SALE

Oblicza firmowej stołówki

Oblicza firmowej stołówki
Artykuł

Ty i Twoi koledzy odwiedzacie stołówkę kilka razy dziennie: czasem towarzysko, a czasem z bardziej praktycznych powodów – żeby zjeść i napić się kawy. Dzięki sprytnym dodatkom możesz rozszerzyć zakres zastosowań firmowej jadalni. Oto pięć wskazówek, jak stworzyć elastyczną stołówkę, która oprócz jedzenia i rozmowy nadaje się również do wielu innych celów, takich jak organizowanie spotkań czy praca w kameralnych warunkach.

 

1. Biała tablica do pisania
To krok pierwszy w przekształceniu jadalni w wydajną salę konferencyjną. Tablica do pisania jest kluczowym elementem w każdej sali konferencyjnej i sprawdzi się również stołówce. Dzięki funkcji magnetycznej stanie się także praktyczną tablicą ogłoszeń.
Jeśli wybierzesz mobilną tablicę, możesz łatwo odsunąć ją po spotkaniu lub gdy pokój jest wykorzystywany do innych celów, ale także „przesunąć” wynik kreatywnego spotkania w jadalni do biura. Mobilna tablica może również pełnić rolę tymczasowej ścianki działowej między stołami w większym pomieszczeniu.

 

2. Utwórz tymczasowe miejsca pracy
Masz kolegów pracujących w terenie, którzy tylko od czasu do czasu przychodzą do biura i potrzebują tymczasowego miejsca? Pozwól im usiąść w jadalni. Uzyskają pewną prywatność - i nie wymaga to żadnych nowych inwestycji: stoły i krzesła są już na miejscu.
Jadalnia potrzebuje kilku bardziej kameralnych miejsc pracy? Wykorzystaj ścianki działowe.

 

3. Zastosuj wygodne krzesła
„Typowe” krzesło stołówkowe jest zwykle dość proste, można je sztaplować i jest łatwe do czyszczenia dzięki materiałom wykonania takim jak drewno lub tworzywo sztuczne. Jest również wąskie, dzięki czemu wokół stołu może się zmieścić wielu pracowników.
Ale jeśli jadalnia ma być wykorzystywana również na spotkania, zaleca się krzesła o wyższym komforcie, przynajmniej wokół jednego ze stołów. Krzesła z szerszą częścią wypoczynkową i wytrzymałą tapicerką siedziska i oparcia zapewniają dobry nastrój. Nawet podczas dłuższych spotkań!

 

4. Postaw na… regał
Być może masz już trochę miejsca do przechowywania w stołówce, na dodatkową porcelanę, obrusy, serwetki, świece itp. Gdyby udało się uzyskać więcej miejsca, można tam również przechowywać papier, długopisy i notatniki itp.
Dobrym pomysłem jest wybór regału, który jest częścią większego systemu. W razie potrzeby można go łatwo rozbudować o dodatkowe sekcje.

 


5. Nie zapomnij o akustyce
Ergonomia dźwięku jest ważna we wszystkich środowiskach. Jeśli uzupełnisz wnętrze materiałami dźwiękochłonnymi, np. w postaci ścianek i paneli dźwiękochłonnych Twoi pracownicy będą się dobrze czuć w jadalni. A wtedy Twoja firma wzbogaci się o kolejną elastyczną przestrzeń roboczą.

Produkty powiązane
Biurko MODULUS, rama O, 1200x800 mm, biały, biały
Biurko MODULUS, rama O, 1200x800 mm, biały, biały
Nr art. 1611733
  • Stylowa rama
  • Wytrzymały laminat
  • Prostokątny blat
Zestaw mebli konferencyjnych MODULUS + MONCTON, stół i 4 krzesła
Zestaw mebli konferencyjnych MODULUS + MONCTON, stół i 4 krzesła
Nr art. 103011
  • Nowoczesny skandynawski design
  • Trwały blat z laminatu
  • Wytrzymała tapicerka krzeseł
Krzesło konferencyjne PERRY, na kółkach, zielony
Krzesło konferencyjne PERRY, na kółkach, zielony
Nr art. 138043
  • Technologia aktywnego siedzenia
  • Aktywuje mięśnie pleców
  • Tkanina wełniana

Tagi: