Biuro hybrydowe

Biuro hybrydowe cechuje elastyczny układ i podział na miejsca, gdzie odbywa się praca stacjonarna oraz zdalna. Aby pomóc lepiej przystosować się do tego stylu pracy, stworzyliśmy zestaw startowy z przewodnikami i szablonami, który można swobodnie zaadaptować do potrzeb każdego hybrydowego biura.

Perspektywa HR

Zapytaliśmy ekspertkę od zasobów ludzkich, na czym polega praca w biurze hybrydowym. Zobacz, co powiedziała Else-Marie i jakich udzieliła wskazówek.

Przyszłe trendy

Przyjrzeliśmy się trendom i zidentyfikowaliśmy najważniejsze korzyści i wyzwania w pracy hybrydowej. Artykuł jest dostępny tutaj.

Polityka

Zobacz naszą propozycję szablonu polityki pracy w biurze hybrydowym i użyj go do stworzenia własnych reguł.

Spotkania zdalne

Przeczytaj nasz artykuł o wyzwaniach podczas spotkań hybrydowych i poznaj wskazówki, jak unikać problemów.

Ankieta

Spytaj współpracowników o ich doświadczenia w pracy hybrydowej. Stworzyliśmy ankietę, która pomoże szybko przeprowadzić badanie. Użyj jej w całości lub zmień treść zgodnie z potrzebami. Pobierz ankietę.

Wskazówki aranżacyjne dla Twojego biura
1.

Większość dzisiejszych spotkań odbywa się w małych grupach i zmniejszyło się zapotrzebowanie na duże sale spotkań i sale konferencyjne. Zastanów się, czy w Twojej firmie można stworzyć bardziej kameralne strefy, w których mniejsze grupy mogą razem pracować.

2.

Życie towarzyskie to siła napędowa, która przyciąga ludzi do biura, więc może warto postarać się o wygodny pokój, w którym przerwy staną się naprawdę relaksujące?

Stół konferencyjny SELMA
4 299,-
Zobacz nasze propozycje tutaj

3.

Obejrzyj cały dostępny obszar. Potrzebujesz stałych stanowisk, czy powierzchni wspólnych? Innowacyjność i kreatywność pobudzają spontaniczne i nieformalne spotkania, które można organizować w strefach open space.

4.

Podział biura na strefy pomoże stworzyć lepsze środowisko pracy. Miejsca o różnym poziomie odosobnienia umożliwiają współpracę współpracowników, a także pracę indywidualną. Pomyśl o zasadach, jakie miałyby obowiązywać w poszczególnych strefach, aby zwiększyć efektywność i poprawić samopoczucie zatrudnionych.

Potrzebujesz inspiracji, wskazówek lub praktycznej pomocy przy urządzaniu wnętrz w pracy?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy stworzyć praktyczne i piękne aranżacje.

Biuro obsługi klienta

Telefon
22 862 38 76
E-mail
Aby wysłać wiadomość, kliknij tutaj.
Dowiedz się więcej

Få nyheter och inspiration direkt till inkorgen

Prenumerera på nyhetsbrevet och få erbjudanden och tips kring hur du kan förbättra arbetsmiljön för dig och dina medarbetare. Det är helt gratis och du kan enkelt avsluta prenumerationen när som helst. 
Proszę czekać...
*När du prenumererar på vårt nyhetsbrev så godkänner du vår integritetspolicy.