Polityka pracy hybrydowej

Polityka pracy hybrydowej

Przedstawiamy szablon polityki pracy hybrydowej, będącej połączeniem formy stacjonarnej i zdalnej. Jest to często spotykany styl pracy, który pozostanie z nami na dłużej. Dzięki naszemu szblonowi można łatwo stworzyć wytyczne dla biznesu i zorganizować pracę hybrydową. Zachęcamy do przystosowania treści zgodnie z potrzebami.

Wstęp

Polityka pracy hybrydowej to przewodnik, który stanowi podstawę tego, w jaki sposób firma odnosi się do możliwości pracy zarówno zdalnej, jak i na miejscu w biurze. W tej sekcji należy określić, co dotyczy pracy zdalnej, a co stacjonarnej.

Cele i zakres

W tym miejscu należy nakreślić cel i zakres polityki pracy hybrydowej. Do czego ma służyć i kogo dotyczy. Niezbędne jest określenie wymiaru pracy zdalnej i stacjonarnej w biurze oraz wytycznych dotyczących sprzętu, spotkań itp.
 

Przedmiot

W tej sekcji powinno się znaleźć określenie przyczyn wprowadzenia polityki. Zmienione metody pracy po pandemii, pożądana elastyczność i równowaga między pracą biurową i zdalną.
 

Wytyczne i zalecenia w pracy hybrydowej

Tutaj można opisać zaktualizowane zasady dotyczące stałych godzin pracy dla lepszej współpracy podczas pracy zdalnej. Warto opisać system, który pozwala rejestrować, kiedy pracownicy są w biurze, a kiedy nie.
 

Ocena i doskonalenie

Opis, jakie korzyści polityka przynosi firmie i pracownikom. Opis, jak monitorować, oceniać i poprawiać politykę.
 

Wytyczne i zalecenia dotyczące bezpiecznego środowiska pracy

Wskazówki, jak zapewnić bezpieczne i motywujące środowisko pracy, sprzyjające efektywności. Zarówno w biurze, jak i na stanowiskach zdalnych.

Nowe artykuły prosto do Twojej skrzynki!

Kilka razy w miesiącu wysyłamy nasz newsletter z wartościowymi artykułami, przewodnikami po produktach, inspirującymi aranżacjami wnętrz oraz aktualnymi promocjami. Zapisz się już dziś!
Zapisz się tutaj!
Klikając "Zapisz", potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności.