Biurko biurowe w kształcie L

Biurko biurowe w kształcie L

Praca biurowa potrafi być momentami bardzo stresująca. Wykonywanie obowiązków przez wiele godzin, przebywając w wymuszonej pozycji siedzącej i przymus pracy pod presją czasu w obliczu zbliżającego się deadline’u sprawia, że wielu z nas czuje się przytłoczonych. Cierpi zdrowie fizyczne i psychiczne. Wprawdzie trudno sobie wyobrazić, że ta sytuacja z dnia na dzień się poprawi, ale warto szukać sposobów, aby choć trochę ulżyć pracownikom. Jednym z dobrych sposobów poprawy sytuacji we współczesnych firmach, jest inwestycja w podniesienie komfortu w trakcie wykonywania codziennych, stresujących zajęć. Niektórzy znawcy tematu polecają przyjrzenie się jakości lub wymianę wyposażenia takiego jak krzesła, biurka czy szafy, na bardziej nowoczesne, ergonomiczne modele, które usprawnią pracę i zapewnią komfort zatrudnionym osobom. Wyposażenie, które poleca się, aby osiągnąć ten cel to np. krzesła w możliwością regulacji, regulowane monitory, szafy przesuwne i modułowe regały, a także ergonomiczne biurka, np. biurko biurowe w kształcie litery L, które można ustawić w narożniku pomieszczenia. Już sama wymiana biurek dla pracowników stanowi proste rozwiązanie, które zapewni większy komfort w trakcie pracy, co bezpośrednio przełoży się na produktywność oraz satysfakcję po stronie załogi. Pomoże to również zmniejszyć poziom absencji chorobowych, redukując tym samym koszty. Biurka w kształcie L, bo o nich mowa w niniejszym artykule, posiadają wiele praktycznych korzyści. Poniżej przedstawiono niektóre z nich w nadziei, że pomoże to przedsiębiorcom dostrzec ich walory i podjąć decyzję zakupową. Oprócza samych biurek, omówiono także ergonomiczne akcesoria, takie jak lampy.


Lampki na biurko


Jednym z czynników kluczowych dla komfortu pracowników w trakcie wykonywania obowiązków jest oświetlenie. Odpowiednie oświetlenie jest niezwykle istotne dla stworzenia przyjaznego środowiska pracy. Wyzwaniem dla osób, których zadaniem jest zorganizowanie oświetlenia w biurze, są ekrany komputerów. Ich poświata często rujnuje na pozór idealne rozwiązanie w zakresie oświetlenia, nie wspominając już o negatywnym wpływie na wzrok pracowników. Oprócz okien, które wpuszczają światło dzienne, zapewniając zdrowe oświetlenie, niezwykle istotne jest również wyposażenie stanowisk pracy w lampki, które są równie ważne z perspektywy komfortu co meble biurowe (CCOHS, OSH ANSWERS FACT SHEETS, 2017). Warto wspomnieć, że lampki na biurko doskonale pasują w szczególności do biurek w kształcie L. Taki kształ blatu zapewnia odpowiednią ilość miejsca do ustawienia lampki. Biurka narożne występują w wersji lewej i prawej, co pomaga również zadbać o potrzeby osób leworęcznych.


Przestrzeń dla pracowników


Biurka narożne w kształcie litery L zapewniają znacznie większą powierzchnię użytkową niż te wyposażone w standardowe, prostokątne blaty. Pomagają one przetrwać dzień pracy bez niepotrzebnego dyskomfortu. Większy blat pozwala zmieścić kontenerek, nawet większy niż tradycyjny model z 3 szufladami do przechowywania. Co ważne, kontenerek pod biurkiem typu L nie zabiera miejsca na nogi, co również wpływa pozytywnie na komfort w trakcie pracy. Większa powierzchnia blatu pozwala również bez problemu pomieścić wszelkie niezbędne dokumenty, akcesoria i materiały do pracy bez wrażenia bałaganu i ścisku. Podsumowując, biurko narożne w kształcie L umożliwia dobrą organizację stanowiska pracy.


Podwójna rola, czyli większa funkcjonalność


Biurko narożne w kształcie L wydaje się być również idealnym rozwiązaniem dla informatyków oraz innych osób, które oprócz dokumentów muszą znaleźć miejsce także na inne sprzęty, takie jak komputer, dwa lub nawet 3 monitory oraz inne potrzebne do pracy urządzenia. Biurko typu L to również dobry wybór dla grafików, pisarzy oraz przedstawicieli innych kreatywnych profesji. W ich pracy każda dodatkowa przestrzeń użytkowa jest niezwyle mile widziana. W mniejszych firmach, biurko narożne może służyć 2 osobom – jego powierzchnia z powodzeniem zapewni odpowiednią ilość miejsca np. dla pracownika biurowego i jego asystenta lub stażysty, dla którego ograniczenia przestrzeni nie pozwoliły wygospodarować oddzielnego stanowiska pracy.


Wielozadaniowość


Biurka narożne w kształcie L z powodzeniem posłużą dyrektorom, sekretarkom oraz innym pracownikom, których praca wymaga wielozadaniowości. Duża powierzchnia użytkowa to również doskonałe rozwiązanie dla recepcjonistów. Jako że biurko w kształcie L można ustawić w narożniku pomieszczenia, pracownicy zyskują większą prywatność, gdyż nie siedzą przodem do wejścia i nie są narażeni na ciągły kontakt w odwiedzającymi biuro, dzięki czemu nic ich nie rozprasza.


W celu zapewnienia jeszcze większej przestrzeni roboczej i maksymalnego komfortu, przedsiębiorcy mogą pokusić się o zakup biurek ergonomicznych. Doskonałym pomysłem może być biurko z regulacją wysokości w kształcie L, które umożliwia zmianę pozycji w trakcie pracy z siedzącej na stojącą. Komfort pracowników to kwestia nie do przecenienia w dzisiejszych czasach, dlatego warto zaopatrzyć się w nowoczesne sprzęty, wpisujące się w ten trend. Szeroki wybór ergonomicznych biurek w wielu kształtach, także narożnych typu L, można znaleźć w ofercie AJ Produkty. Zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem.
 

Zapisz się tutaj!
Proszę czekać...
Klikając "Zapisz", potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności.