0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
SALE

Gwarancja, reklamacje, zwroty

Gwarancja zwrotu pieniędzy / Prawo zwrotu towaru / Gwarancja i reklamacje

Osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej (sektor B2C) przysługuje prawo zwrotu towaru w nieprzekraczalnym terminie 14 dni - dotyczy standardowej oferty. Nie dotyczy klientów z sektora B2B. Nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie, o specjalnie dopasowanych wymiarach* i dużych zamówień**.

* Na przykład maty o specjalnych wymiarach
** Duże zamówienia składają się z wielu sztuk produktów tego samego rodzaju

Klient ma prawo do otwarcia opakowania i obejrzenia towaru jedynie w stopniu umożliwiającym ocenę satysfakcji z zakupu. Aby zwrot towaru był możliwy, produkt musi być w stanie nieużywanym oraz posiadać oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być również kompletny, tj. posiadać wszystkie części, akcesoria, instrukcje itp.

Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu całości lub części zamówienia, mają Państwo taką możliwość przy zachowaniu warunków ujętych w sekcji Zwrot towaru.

 

Zwrot towaru
Podczas zwrotu ponoszą Państwo ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu do AJ Produkty. Należy upewnić się, że towar został bezpiecznie spakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być kompletny, czyli zawierać wszystkie akcesoria, instrukcje itp. Jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.

 

Jak zwrócić produkt?

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru (pomyłka przy zakupie, niedopasowanie do potrzeb) należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia optymalnego sposobu zwrotu. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, które jest w trakcie realizacji do Państwa mogą zostać naliczone koszty manipulacyjne.

Dopuszczamy również zwrot osobisty do siedziby firmy w Redzikowie k. Słupska.



Zwrot pieniędzy

Zwrot zostanie dokonany przelewem na podany przez Klienta numer rachunku bankowego, zwyczajowo w terminie 14 dni po otrzymaniu i przyjęciu zwrotu, chyba że stwierdzone zostaną wady dostarczonego towaru lub jego niekompletność.

 

Warunki gwarancji i reklamacje

Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego firma AJ Produkty zastrzega sobie prawo do wyłączenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi w relacjach B2B. Celem AJ Produkty od zawsze było zapewnienie Klientom bezpiecznych zakupów. Dlatego zapewniamy minimum 3 lata gwarancji na całość asortymentu.

Gwarancja dotyczy wad fabrycznych towaru i uszkodzeń powstałych w okresie gwarancji. Nie uwzględnia natomiast wad powstałych wskutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem oraz modyfikacji wyglądu i działania produktów. Przy zwrocie, towar jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.

W przypadku produktów zużywalnych, takich jak markery, taśmy itp. obowiązuje gwarancja producenta, zwykle krótsza niż 1 rok.

Reklamacje należy składać na piśmie. Termin rozpatrzenia reklamacji (usunięcie wady, wymiana towaru na wolny od wad) odbywa się w stosownym, możliwie najszybszym terminie.