Pięć wskazówek dla powracających do pracy stacjonarnej

Cotygodniowe spotkanie towarzyskie w kalendarzu oznacza, że wydarzy się coś przyjemnego i będzie czas na przerwę, poznanie współpracowników i stworzenie poczucia wspólnoty. Zaplanowanie tego w kalendarzu sprawia, że jest to naturalna część tygodnia pracy.
  Powrót do biura stacjonarnego może być wyzwaniem, bo potrzeby się zmieniły. Więcej sal konferencyjnych, miejsce kreatywnych spotkań i unowocześnione meble biurowe to tylko niektóre ze sposobów na zaspokojenie nowych potrzeb związanych z pracą zdalną. Jeśli nie ma wystarczająco dużo otwartej przestrzeni, inne rozwiązania, takie jak kompaktowe meble i ekrany akustyczne są doskonałym pomysłem na aranżację przestrzeni.
Dużą zmianą związaną z powrotem do biura jest utrata elastyczności charakterystycznej dla pracy zdalnej. Zaoferowanie pracownikom większej elastyczności czasu pracy, aby mogli lepiej pogodzić życie zawodowe i osobiste, to jeden ze sposobów na rozwiązanie tego problemu. Pozwól pracownikom przyjść do pracy między 7:00 a 9:00 i skończyć po 8 godzinach, w zależności od czasu przybycia.
  Zacznij monitorować środowisko pracy i zbierać refleksje od załogi. Rozsyłaj ankiety do swoich pracowników, aby lepiej zorientować się, czego im brakuje lub co doceniają, aby móc dostosować się i zaspokoić zarówno istniejące, jak i nowe potrzeby. Zorganizuj otoczenie tak, aby dać zespołowi przestrzeń na poczucie bezpieczeństwa, produktywność i dobre samopoczucie.
 

Stwórz jasne kody komunikacyjne i społecznościowe, których łatwo przestrzegać. Niezależnie od tego, czy chodzi o to, jak i kiedy pracować bez zakłóceń, czy o to, jak powinno przebiegać spotkanie, wytyczne są niezbędne, aby zapewnić przyjemne i zgodne warunki do działania.

Kilka razy w miesiącu wysyłamy nasz newsletter z wartościowymi artykułami, przewodnikami po produktach, inspirującymi aranżacjami wnętrz oraz aktualnymi promocjami. Zapisz się już dziś!
Zapisz się tutaj!
Proszę czekać...
Klikając "Zapisz", potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności.