0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
SALE

Sprytne biuro w 7 krokach

Sprytne biuro w 7 krokach
Artykuł

Liczba pracowników Twojej firmy uległa zmianie, zmieniliście siedzibę lub sposób pracy? Nadszedł czas na nowe meble? Bez względu na powód, dla którego musisz zmienić wnętrze swojego biura, musisz rozważyć kilka spraw, aby uzyskać efektywny przepływ i środowisko pracy, w którym pracownicy dobrze się rozwijają i chcą przebywać. Wymieniliśmy siedem takich elementów poniżej.

 

Poniższe wskazówki pochodzą od naszych sprzedawców projektowych, Davida Hassela i Therese Östby, którzy regularnie pomagają firmom w inteligentniejszym wyposażaniu swoich biur. Po wysłuchaniu i przeanalizowaniu potrzeb klientów, przedstawiają rozwiązania, które czasami zaskakują klientów.

 

- Chcemy, aby nasi klienci byli trochę bardziej odważni, a także widzieli potrzeby na przyszłość - mówi Therese. W sprytnie urządzonym biurze mebel może z czasem zyskać nowe zastosowanie.


- Zależy nam oczywiście na sprzedaży - dodaje David, ale przede wszystkim chcemy tworzyć rozwiązania do aranżacji wnętrz, które pomogą naszym klientom w optymalnym wykorzystaniu pomieszczeń.

 

INTELIGENTNE BIUROWE WYPOSAŻENIE W PRAKTYCE
Zapamiętaj nasze wskazówki, a Twoje biuro będzie sprytniejsze.

 

Myśl z wyprzedzeniem. Nie kupuj mebli, które już masz. Myśl inaczej. Czego potrzebujesz dzisiaj, czego możesz potrzebować jutro? Jeśli planujesz rozbudowę, możesz potrzebować dodatkowych miejsc pracy na tej samej powierzchni. Musisz być elastyczny.

 

Zrezygnuj z ogromnych biurek. Mniejsze biurka pomogą wygospodarować przestrzeń na inne rzeczy - na przykład przytulną część wypoczynkową. Mniejsze biurka zapewniają także zorganizowanie dodatkowych stanowisk na tym samym obszarze.

 

Wykorzystaj stoły konferencyjne. Nie pozwól, aby maksymalna liczba pracowników decydowała o tym, jak duży powinien być stół konferencyjny. Wybierz stół, który odpowiada najczęstszej liczbie uczestników spotkań. Ponadto stół konferencyjny może służyć także jako stolik na lunch i/lub jako dodatkowa powierzchnia robocza.

 

Jeden rodzaj krzesła w kilku pomieszczeniach. Jeśli wybierzesz ten sam rodzaj krzesełka zarówno do stołówki, jak i sali konferencyjnej (a być może także jako krzesło dla pracowników), będziesz mieć jednolity zestaw, szczególnie przydatne podczas dużych spotkań.

 

Szafy pomogą odgrodzić stanowiska. Szafki są idealne, gdy chcesz podzielić pomieszczenie. Jeśli są one wyposażone w przesuwane drzwi, można je otworzyć nawet wtedy, gdy przestrzeń jest ograniczona. Jeśli przymocujesz panele akustyczne z tyłu, otrzymasz niską "ścianę", która jest zarówno stylowa, jak i zmniejsza hałas w przestrzeni open space.

 

Miejsce na nieformalne spotkania. Wyposażając sprytnie, możesz wygospodarować miejsce do siedzenia między niektórymi biurkami. Idealne na nieformalne spotkania i przyjemne przerwy na kawę.

 

Wybierz jednolity koloryt. Jeśli to możliwe, ogranicz się do jednego koloru ścian i jednego typu drewna. Takie rozwiązanie zawsze wygląda dobrze, a jutro będzie niezwykle praktyczne. Szczególnie, gdy zechcesz na nowo umeblować pomieszczenie.

Produkty powiązane
Szafa biurowa MODULUS, 1200x800x400 mm, czarny
Szafa biurowa MODULUS, 1200x800x400 mm, czarny
Nr art. 1613084
  • Pełne drzwi
  • Regulowane półki
  • Zamknięte przechowywanie
Krzesło biurowe WATFORD, tkanina, beżowy
Krzesło biurowe WATFORD, tkanina, beżowy
Nr art. 14510
  • Mechanizm multisynchroniczny
  • Regulacja głębokości siedziska
  • Podłokietniki regulowane w 4 kierunkach