Regał do sortowania poczty

Regał do sortowania poczty to mebel niezbędny do efektywnego przechowywania i sprawnego rozdzielania korespondencji, szczególnie w większych firmach. Każda taka firma potrzebuje optymalnego rozwiązania do obsługi poczty przychodzącej i wychodzącej, dokumentów wewnętrznych, wydruków itp. Stanowisko sortowania poczty przychodzącej przyczynia się do usprawnienia procesu sortowania przesyłek. Taki mebel to optymalne rozwiązanie, które można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb. Regał do sortowania poczty, z łatwego w pielęgnacji laminatu, pomaga w zapewnieniu, że wszystkie dokumenty są bezpiecznie przechowywane i są łatwo dostępne w razie potrzeby. Regał także pomaga utrzymać porządek w miejscu pracy. Z tego powodu w firmie AJ Produkty dążymy do zapewnienia praktycznych rozwiązań, takich jak nowoczesne, przemyślane regały pocztowe do użytku biurowego, które mają na celu uproszczenie obsługi poczty. Jednostki te są nie tylko wydajnym rozwiązaniem dla urzędów, ale także szkół. Sprawdzą się dobrze w sekretariacie i w pokoju nauczycielskim. Przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się więcej o szafkach pocztowych i ich funkcjach, i aby wybrać meble ściśle dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.

Regał do sortowania poczty - materiał, kolory i półki

Dzięki naszym regałom pocztowym stworzysz optymalne rozwiązanie do segregowania przesyłek i dokumentów. Regał do sortowania poczty powinien solidny i funkcjonalny. Nasze szafki są wykonane z wytrzymałego i łatwego w pielęgnacji laminatu, który jest łatwy do czyszczenia i trwały. Do wyboru są trzy kolory: buk, brzoza i biel. Większość z tych jednostek ma otwarte przegródki, które są wykończone aluminiowymi listwami. Listwy umożliwiają umieszczanie etykiet opisowych i precyzyjne oznaczanie poszczególnych skrytek. Znajdujące się w produkcie regulowane przegrody ułatwiają dopasowanie regału do preferencji użytkownika. Produkt wyposażony w półki przestawne cieszy się dużą popularnością. Stanowisko sortowania poczty przychodzącej pozwala łatwo przesuwać wysokość półek w odstępach 32 mm, aby dostosować rozmiar przegródek do swoich wymagań. Możesz również nakleić etykiety na aluminiowe paski, które są przymocowane z przodu każdej półki. Każda półka może być opisana nazwiskami pracowników, klientów lub zawartością każdej przegródki.

W naszym asortymencie wyróżnia się regał do sortowania poczty Messenger. Jest to regał pocztowy składający się z wysuwanego blatu, szafki z drzwiami dwuskrzydłowymi i regału z przegrodami na korespondencję. To kompleksowe rozwiązanie do obsługi sekretariatu. Łączy funkcję stołu, szafki i regału pocztowego. Po wysunięciu funkcjonalny blat zapewnia miejsce na przesyłki i dokumenty. Na blacie można wygodnie adresować przesyłki. W dolnej części szafy można ustawić segregatory, a w jego górnej części znajdują się otwarte przegrody na korespondencję i dokumenty. Każda przegroda posiada aluminiową listwę długości przedniej krawędzi półki. Wykończenie aluminiowymi listwami ułatwiającymi oznaczanie skrytek jest funkcjonalnym rozwiązaniem. Listwy umożliwiają umieszczanie etykiet opisowych, na przykład z nazwiskiem użytkownika. Mebel może być rozbudowywany, więcej półek i etykiet możesz dokupić w wyposażeniu dodatkowym. Dzięki naszemu produktowi z łatwością posegregujesz pocztę i dokumenty zależnie od indywidualnych potrzeb. Ten mebel do sortowania jest wykonany z trwałego i łatwego do pielęgnacji i utrzymania w czystości laminatu. Produkt, który łączy funkcję stołu, szafki i regału do sortowania poczty to optymalne rozwiązanie szczególnie w mniejszych pomieszczeniach biurowych, ze względu na swój uniwersalny charakter. Dzięki naszemu produktowi, stworzysz optymalne rozwiązanie, ściśle dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb. Dodawaj kolejne elementy systemu i stwórz kompleksowe rozwiązanie, ściśle dostosowane do potrzeb swojej firmy! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji lub jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktów.

Regał do sortowania poczty - dodatki

Nasze najlepiej sprzedające się, wolnostojące regały do usprawnienia procesu sortowania przesyłek wychodzących, dokumentów wewnętrznych, wydruków itp. posiadają 54 przegródki. Jeśli jednak potrzebujesz więcej przegródek, możesz dokupić dodatkowe półki, aby stworzyć więcej schowków. Regały umożliwiają umieszczanie etykiet opisowych. Możesz stworzyć opisy ściśle dostosowane do potrzeb swojej firmy. Precyzyjny opis zawartości przegrody przyczyni się do sprawnego sortowania dokumentów. Dostarczamy paczkę 20 etykiet z każdą jednostką sortującą. Możesz również kupić dodatkowe pakiety osobno, jeśli potrzebujesz więcej etykiet. Stwórz kompleksowe rozwiązanie, które ułatwia sortowanie poczty. Dzięki naszemu produktowi obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej w Twoim zakładzie pracy będzie naprawdę prosta. Te jednostki podłogowe można umieścić w dowolnym miejscu w biurze. Możesz je nawet uzupełnić innymi naszymi szafkami do przechowywania, takimi jak szafki na czasopisma. Nasze szafki na czasopisma nadają się do holi wejściowych, recepcji, bibliotek i podobnych miejsc do wystawiania czasopism i gazet lub materiałów promocyjnych. Posiadają 12 przegródek i ukośne półki dla maksymalnej widoczności. Możesz nawet przechylić te półki, aby stworzyć za nimi ukrytą przestrzeń do przechowywania czasopism.

Warto również zwrócić uwagę na szeroką gamę biurek, ergonomicznych krzeseł, szaf biurowych, szaf skrytkowych oraz innych mebli do biura znajdujących się w ofercie AJ Produkty. Szafy skrytkowe używane są zwykle do przechowywania drobnych, często wartościowych, rzeczy, takich jak telefony, laptopy, torby czy plecaki. Szafy skrytkowe o nieco większych skrytkach mogą być także alternatywą dla szafek ubraniowych. Nasze szafki skrytkowe są funkcjonalne i zapewniają bezpieczeństwo. Wybierz do swojego miejsca pracy meble, które odpowiadają Twoim potrzebom. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie, aby uzyskać pomoc przy wyborze produktów.