0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Produkty
SALE
Ostatnio oglądane
Własna produkcja
Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni!
3 lata gwarancji

Biuro w pigułce

Nr art. 12524
190,-
Netto
Usuń z koszyka
Dodaj do koszyka
W zestawie: kosz, tacka na dokumenty, przegrody na prasę, przybornik, karteczki w pojemniku, zszywacz, dziurkacz (szwedzki rozstaw), nożyczki, rozpinacz, zszywki, spinacze, uchwyt z taśmą oraz 4 długopisy.
  • Niezbędne przybory biurowe
  • Świetne rozwiązanie dla nowych pracowników
  • Stylowy design
  • Biuro w pigułce
To jest produkt AJ
info
  • Informacje o produkcie
  • Akcesoria
  • Dostawa i płatność
Więcej informacji o produkcie
Pomysłowy starter z niezbędynymi akcesoriami, idealny dla nowych pracowników. Znajdziesz w nim przedmioty, które usprawnią i pracę i pomogą lepiej zorganizować stanowisko. Wszystkie elementy w stylowym czarnym kolorze. Dostarczane w specjalnym pudełku z uchwytem, ułatwiającym przenoszenie. Akcesoria można zakupić oddzielnie. Kosz na śmieci, taca na dokumenty, przegrody na prasę, przybornik i blok z karteczkami (100 szt.) wykonane z eleganckiej siatki stalowej. Zszywacz posiada unikalny system ładowania, który pozwala używać zszywek 24/6 lub 26/6. Nożyczki zaprojektowane dla osób prawo- i leworęcznych. Rozpinacz skutecznie usuwa zszywki i rozpina pliki dokumentów. Zszywki w zestawie (1000 sztuk), odpowiednie do większości zszywaczy. Spinacze biurowe (100 szt.), wykonane z wytrzymałego drutu stalowego. Uchwyt na taśmę odpowiedni do taśmy o długości 33 m, wykonany z plastiku i metalu. Taśma dostarczana w opak. po 8 szt. Długość 33 m. Długopisy kulkowe (dwa niebieskie i dwa czarne) z gumowym uchwytem, klipsem i funkcją na klik.
Informacje o produkcie
Wysokość: 390 mm
Szerokość: 390 mm
Głębokość: 300 mm
Kolor: Czarny
Waga: 5,3 kg
Montaż: Zmontowane
Gwarancja: 3 lata
Przeczytaj cały tekst produktu
Podobne produkty
Korytko kablowe
Korytko kablowe
Nr art. PN9296
Dodaj do koszyka
Organizer biurowy wym. 100x350x90 mm
Dodaj do koszyka
Pojemnik na długopisy, czarny
Dodaj do koszyka
Półka na korespondencję, czarna
Dodaj do koszyka
Przegrody do sortowania
Przegrody do sortowania
Nr art. PN4722
Dodaj do koszyka
Samoprzylepne uchwyty na kable
Dodaj do koszyka
Szuflady na dokumenty
Szuflady na dokumenty
Nr art. PN11307
Dodaj do koszyka
Uchwyt na komputer
Uchwyt na komputer
Nr art. PN10057
Dodaj do koszyka
Dostawa i płatność
Termin i koszt dostawy

Termin i koszt dostawy

Standardowy czas dostawy do Klienta produktów ze stanów magazynowych to ok. 5-10 dni roboczych liczonych od przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Dostawy realizujemy w dni robocze między 7:00 a 16:00 i wyłącznie na ...

Czytaj więcej
Ceny i formy płatności

Ceny
Ceny podajemy w złotówkach (PLN). Ceny nie zawierają podatku VAT (podatek od towarów i usług). W sklepie internetowym znajduje się przełącznik cen brutto/netto.

Ceny regularne są aktualne do odwołania. W przypadku katalogów specjalnych, ceny pr ...

Czytaj więcej