Potykacze reklamowe i ramy na plakaty lub afisze

Inspiracje i rady jak ułatwić sobie pracę

Chcesz ułatwić sobie pracę?

Przeczytaj nasze rady

Potykacze i stojaki reklamowe

Sklep internetowy AJ Produkty w wyposażeniem dla firm i przedsiębiorstw to bogata oferta różnorodnych akcesoriów niezbędnych w ich działaniu. Mamy artykuły, produkty, meble dopasowane do Twoich potrzeb, dlatego w sprzedaży posiadamy szeroką ofertę stojaków reklamowych i potykaczy. Znajdziecie tu Państwo rozmaite potykacze reklamowe a4, które nadają się do użytku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, wszędzie tam gdzie jest potrzeba skutecznego poinformowania klientów, zaprezentowania wielkoformatowej ulotki i oferty lub przyciągnięcia ich uwagi. Proponujemy Państwu potykacze reklamowe oraz ramy na afisze, które skutecznie zaprezentują Waszym obecnym i potencjalnym klientom informacje o otwarciu sklepu, aktualnej ofercie oraz obowiązujących promocjach. Świetnie nadają się do prezentowania zdjęć produktów i informacji technicznych o dostępnej ofercie sprzedażowej. Każdy nasz stand reklamowy to akcesorium wykonane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu cechuje się odpornością na potencjalne uszkodzenia mechaniczne, wytrzymałością na deszcz, śnieg i inne opady oraz dużą stabilnością. Sprawdźcie Państwo sami, że także ich cena nie pozostawia wiele do życzenia!

Potykacz reklamowy do firmy

Produkty przez nas wybrane gwarantują skuteczną ekspozycję reklamy albo ulotki oraz charakteryzują się wytrzymałością i odpornością na trudne warunki atmosferyczne: deszcz, wiatr czy śnieg. Niektóre modele zawierają także pokrywę ochronną, niwelującą szkodliwe działanie promieni UV! Zarówno potykacz reklamowy, ramy na plakaty, jak i stojaki reklamowe na ulotki zostały wykonane ze świetnej jakości materiałów - tworzywa sztucznego (plastiku) oraz metalu (aluminium). Dzięki temu znacznie zwiększona została ich trwałość oraz żywotność. Stojak informacyjny dwu oraz jednostronny zaprojektowano z myślą, by sam w sobie był jedynie tłem oraz mało widoczną oprawą dla informacji i plakatów na nim prezentowanych. Z tej też przyczyn standardowy potykacz zewnętrzny dwustronny ma podstawowe, delikatne kolory takie jak czarny, uniwersalna biel lub szary (srebrny) - by sama oprawa afisza nie przyciągała większej uwagi niż treść znajdującej się w nim reklamy. Dbałość o spójną estetykę i detale wykonania gwarantują profesjonalny, nienachalny wygląd. Dzięki uniwersalnej kolorystyce łatwo też można dopasować dany stojak, potykacz do otoczenia. To sprawia, że są one uniwersalne oraz znajdą zastosowanie w różnych przestrzeniach firmowych i sklepowych: mogą prezentować ulotki promocyjne w formacie a4 i a3 i reklamowe, ale też przekaz typowo informacyjny. I w zależności czy dysponujemy miejscem na ścianie czy niewielkim kawałkiem chodnika przed budynkiem, możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nas zadowoli. Wybierając stojak reklamowy zewnętrzny na ulotki i dopasowany do swoich potrzeb pamiętaj, że powinien być odporny na warunki pogodowe, stabilny oraz wytrzymały. Nie liczy się sama cena, ale również materiał, z jakiego został wykonany, jego wielkość oraz konstrukcja.

Stojak reklamowy, potykacz - aluminiowy czy metalowy?

W naszej ofercie znajdziecie Państwo potykacze reklamowe w różnych rozmiarach oraz formach, w tym jako klasyczny stojak na reklamę oraz wiszącą ramę do montażu ściennego, w której świetnie prezentują się nie tylko ulotki, ale np. kinowe plakaty. Wybierając stojak reklamowy na ulotki trzeba podjąć kilka decyzji związanych z jego wyglądem (kolorem), wielkością (a3, a4) oraz materiałem wykonania. Dużą popularnością wśród naszych klientów cieszą się metalowe i dwustronne ekspozytory reklamowe, które ze względu na swoją konstrukcję i odporność mają głównie zastosowanie zewnętrzne. Do wnętrz lepiej pasuje ścienna i wisząca rama na plakat albo na ulotki reklamowe, których ceny zaczynają się już od niespełna sześćdziesięciu złotych. Zewnętrzne stojaki ekspozycyjne mają składane konstrukcje oraz praktyczne uchwyty na górze, dzięki którym łatwiej je przenosić.

Ekspozytor reklamowy czy gablota informacyjna?

Chociaż przeznaczeniem i jednego i drugiego produktu jest funkcja reklamowa lub informacyjna, nie każdy pasuje do konkretnego wnętrza. Klasyczny potykacz metalowy to przede wszystkim akcesorium zewnętrzne - stojak do zainstalowania przed wejściem do firmy, kawiarni, restauracji, gdzie można zamieścić ciekawe reklamy zachęcające do skorzystania z oferty lub usług. Z kolei gabloty na ulotki służą raczej w wewnętrznych pomieszczeniach do prezentowania produktów, aktualnych promocji, obniżonej ceny itp. To doskonała reklama, za której pomocą trafisz do wielu osób bądź przyszłych potencjalnych klientów. Gabloty i ekspozytory wykonano w identycznej technologii z wykorzystaniem podobnych materiałów zapewniających wysoką trwałość i odporność produktów. Jeśli chcesz dotrzeć do Twoich klientów, przekazać im ważne informacje i zachęcić do skorzystania z promocji - potykacze, stojaki reklamowe i gabloty to najlepsze rozwiązanie. Ze strony sklepu internetowego AJ Produkty zapewniamy profesjonalny kontakt, indywidualne podejście do każdego zlecenia, które realizujemy dopiero wtedy, gdy otrzymamy akceptację całego zamówienia. Każdy nasz stojak reklamowy a4 i wszystkie stojaki informacyjne to nie tylko doskonała cena, ale również świetna jakość, która sprawi, że będziesz korzystać z tych akcesoriów przez długie lata.

Dlaczego warto

Na bazie wieloletniego doświadczenia i prowadzonych badań zachowań konsumenckich polecamy uwadze: zamykane gabloty informacyjne, stojaki reklamowe, ramy na plakaty oraz stojaki informacyjne i oczywiście uniwersalne potykacze reklamowe. Zamontowanie ich przed siedzibą firmy, przybliży jej działalność przypadkowemu klientowi i z dużym prawdopodobieństwem zachęci wiele osób do skorzystania z zaprezentowanych dzięki nim usług. Pamiętaj, że informacje zamieszczone przed lokalem jest to pierwszy i niezwykle istotny krok na drodze komunikacji z klientem, nie warto więc bagatelizować formy, w jakiej są przedstawione. Nawet jeden stojak reklamowy a4 odporny na różnorodne i niekiedy ciężkie warunki pogodowe może zachęcić klienta do odwiedzenia firmy. Często wchodzimy do miejsc, których jeszcze nie znaliśmy, zachęceni właśnie treścią oraz formą, którą zobaczyliśmy na stojaku na ulotki lub w gablocie - są one więc najczęściej skierowane dla klientów niezdecydowanych. Brzydko, byle jak zamontowany afisz przygotowany w pośpiechu i bez rozmysłu, nie zachęci nikogo do wejścia do środka, a jedynie odstraszy i nie spełni swojego najważniejszego zadania. Warto zainwestować również w taką formę reklamy, zwłaszcza, że jest to stosunkowo niewielki oraz jednorazowy koszt. U nas znajdziesz popularne stojaki ekspozycyjne pełniące formę nowoczesnej i przede wszystkim skutecznej reklamy. Ceny produktów w tej kategorii zaczynają się już od sześćdziesięciu pięciu złotych! Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą!