0
Przejdź do koszyka
Netto (Zmień)
Suma
Cena/szt.
Ilość
Produkt
Twój koszyk jest pusty
Ceny bez VAT
0,-
Przejdź do koszyka
Edytuj
Biuro i konferencja
Akcesoria biurowe
Akcesoria biurkowe
Akcesoria ergonomiczne
Bezpieczeństwo
Drukarki etykiet
Kosze na śmieci
Maty podłogowe
Podnóżki
Środowisko
Tablice informacyjne
Zegary ścienne
Bezpieczne przechowywanie
Sejfy
Szafki na klucze
Szafy metalowe, sejfy i szafy pancerne
Meble biurowe
Biurka komputerowe
Biurka stacjonarne
Biurka z regulacją wysokości
Ekrany absorbujące hałas
Kontenerki biurowe
Krzesła biurowe
Krzesła siodłowe
Maty biurowe
Regały archiwizacyjne
Regały biurowe
Szafki i regały do sortowania
Szafki kartotekowe
Szafki na rysunki i mapy
Szafy biurowe
Ścianki działowe
Wózki biurowe
Meble konferencyjne
Krzesła konferencyjne
Stoły konferencyjne
Zestawy konferencyjne
Meble zewnętrzne
Krzesła
Ławy ogrodowe
Stoły zewnętrzne
Zestawy mebli zewnętrznych
Oświetlenie
Lampy biurkowe
Lampy podłogowe
Lampy sufitowe
Prezentacje
Akcesoria do prezentacji
Ekrany projekcyjne i stojaki
Flipcharty
Tablice informacyjne
Tablice suchościeralne
Tablice szklane
Recepcja i poczekalnia
Lady recepcyjne
Maty wejściowe
Meble do poczekalni
Rośliny ozdobne
Słupki i bariery odgradzające
Stojaki na prasę i broszury
Tablice i gabloty informacyjne
Urządzenia do czyszczenia butów
Wieszaki
Środowisko zewnętrzne
Plandeki
Pojemniki na odpady
Popielnice
Produkty zimowe
Stojaki i wiaty dla rowerów
Wyposażenie biura
Wyposażenie sklepów
Kosze ekspozycyjne
Regały sklepowe
Stojaki reklamowe, potykacze
Taborety "stopa słonia"
Wózki i koszyki sklepowe
Przemysł i magazyn
Bezpieczeństwo
Akcesoria do likwidacji wycieków
Bariery ochronne
Bariery ochronne przemysłowe
Lustra
Oznakowanie niebezpieczeństwa
Pierwsza pomoc
Przechowywanie beczek
Ścianki z siatki
Słupki i pachołki
Czystość i środowisko
Kontenery wywrotki
Kosze i pojemniki na śmieci
Produkty do sprzątania
Przechowywanie beczek
Przechowywanie chemikaliów
Segregacja odpadów
Stojaki i uchwyty na worki
Worki na śmieci
Wózki z tackami ociekowymi
Narzędzia i maszyny
Narzędzia pneumatyczne i kompresory
Narzędzia ręczne
Zestawy narzędziowe
Systemy magazynowania
Drabiny, schodki i platformy
Regały na opony
Regały paletowe
Regały sklepowe
Regały wspornikowe
Regały z pojemnikami
Skrzynie i pojemniki plastikowe
Szafki na małe części
Szafy narzędziowe
Szuflady magazynowe
Taborety "stopa słonia"
Transport i podnoszenie
Akcesoria do wózków podnoszących
Hulajnogi przemysłowe
Klatki transportowe
Koła
Kontenery wywrotki
Platformy nośne
Podnośniki i stojaki
Produkty do palet
Rampy i szyny najazdowe
Stertowniki
Stoły podnoszące
Taczki
Wózki magazynowe
Wózki na skrzynie i pojemniki
Wózki paletowe - paleciaki
Wózki platformowe
Wózki podnoszące
Wózki trasnportowe
Wózki wielopółkowe
Wózki ze stali nierdzewnej
Urządzenia i materiały do pakowania
Akcesoria do pakowania
Akcesoria do taśmowania
Folia stretch
Taśmy pakowe
Urządzenia do pakowania
Wagi
Warsztat i zakład
Haczyki narzędziowe
Krzesła i stołki robocze
Maty robocze
Nagrzewnice, osuszacze, wentylatory
Panele narzędziowe i akcesoria
Stacje robocze
Stoły do pakowania
Stoły warsztatowe
Szafki i kontenerki warsztatowe
Szafki na małe części
Taborety "stopa słonia"
Wagi
Wózki warsztatowe
Szatnia i przebieralnia
Ławki szatniowe
Maty do wilgotnych pomieszczeń
Szafy
Akcesoria do szaf
Szafki osobiste
Szafki schowkowe
Szafy ubraniowe i BHP
Wyposażenie pralni
Stołówka i jadalnia
Krzesła barowe
Krzesła do stołówki
Krzesła składane
Ścianki działowe
Stoły barowe
Stoły do stołówki
Stoły składane
Wózki do stołówki
Zestawy do stołówki
Produkty
Promocje

Zakupy z AJ Produkty

Prosimy o przemyślane zakupy. Towar zamawiany w relacjach B2B nie podlega zwrotowi, chyba że Sprzedawca wyrazi na to zgodę.

 

Regulamin sprzedaży      AJ Produkty

DOTYCZY TRANSAKCJI MIĘDZY AJ PRODUKTY A KUPUJĄCYMI (FIRMY I OSOBY FIZYCZNE) OBOWIĄZUJE OD 2015-03-01

Regulamin sprzedaży
Niniejszy regulamin ma zastosowanie w przypadku transakcji między AJ Produkty Sp. z o.o.  a Kupującymi. 

Dane kontaktowe: AJ Produkty Sp. z o.o.,
Redzikowo, ul. Przemysłowa 8,
76-200 Słupsk.
NIP:  5222478101



Zamówienia i zakupy w AJ Produkty

Zakupy w AJ Produkty

Firma AJ Produkty przyjmuje zamówienia złożone poprzez: sklep internetowy, telefon,
e-mail, fax oraz drogą pocztową.

AJ Produkty to firma międzynarodowa. W naszym sklepie internetowym www.ajprodukty.pl możecie Państwo składać zamówienia na adresy pocztowe na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani zakupami/dostawą do innych krajów, proszę odwiedzić www.ajgroup.com

Transakcje realizujemy wyłącznie z firmami/osobami prawnymi oraz pełnoletnimi osobami fizycznymi. 

Zastrzegamy sobie prawo do błędów typograficznych. Kolory produktów w katalogu i na stronie internetowej mogą odbiegać od rzeczywistości ze względów drukarsko-technicznych, ustawień komputera, karty graficznej, ustawień monitora itp.

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Kiedy zamówiony towar opuści magazyn centralny/siedzibę producenta, otrzymacie Państwo informację o dostawie towaru na adres e-mail. Informacje wysyłamy w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 8:00-16:30. W przypadku zamówień składanych w piątki oraz dzień przed świętem/dniem ustawowo wolnym od pracy lub po godzinie 1:00, potwierdzenie zamówienia otrzymacie Państwo w kolejnym dniu roboczym. Do momentu zaksięgowania całej należności na koncie bankowym, zamówiony towar pozostaje własnością AJ Produkty.

Realizacja zamówienia zależy od stanów magazynowych w magazynie centralnym w Szwecji. Zastrzega się prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku dostępności produktów. Zastrzega się także możliwość zmiany terminu dostawy, bądź dostawy częściowej wskutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw związanych z opóźnieniem w dostawie.

Ceny i formy płatności

Ceny

Ceny podajemy w złotówkach (PLN). Ceny nie zawierają podatku VAT od towarów i usług. W sklepie internetowym znajduje się przełącznik cen brutto/netto.

Ceny regularne są aktualne do odwołania. W przypadku katalogów specjalnych, ceny promocyjne obowiązują wyłącznie w okresie trwania kampanii.

Po otrzymaniu potwierdzenia złożenia zamówienia ceny mogą ulec zmianie wyłącznie z przyczyn ekonomicznych, niezależnych od AJ Produkty, np. zmian w wysokości podatków, wahań kursów walut etc., jak również z oczywistych błędów w wysokości cen podanych w ofercie.


Formy płatności
Jako firma, możecie Państwo wybrać opcję zapłaty na podstawie faktury we wszystkich kanałach sprzedaży. W przypadku odroczonej formy płatności, wykonamy zwyczajowe sprawdzenie zdolności kredytowej. Oznacza to, że w przypadku jej braku, możemy zażądać zapłaty z góry na podstawie faktury proforma. Nasza troska o środowisko powoduje, że faktury wysyłamy oddzielnie i, w wersji elektronicznej (plik pdf) na adres e-mail Klienta. Termin płatności faktury wynosi 14 dni. W przypadku braku zapłaty w terminie, zostaną naliczone odsetki w wysokości 1,5% miesięcznie. Adres e-mail zarejestrują Państwo przy zamówieniu.

Przedpłata/Płatność z góry
Jeśli życzą sobie Państwo dokonać zapłaty za towar z góry, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który przyjmie zamówienie i przekaże wszystkie informacje niezbędne do dokonania płatności.

Informacje o dostawie
Termin i koszt dostawy

Standardowy czas dostawy do Klienta produktów ze stanów magazynowych to ok. 5-10 dni roboczych liczonych od przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Dostawy realizujemy w dni robocze między 7:00 a 16:00 i wyłącznie na adresy pocztowe (nie dostarczamy na adresy skrzynek pocztowych). Dostawy realizuje firma spedycyjna DB Schenker. Dostawy realizujemy według Incoterms 2010, na warunkach Delivery at Place (DAP).

Opłaty transportowe zależą od całkowitej wartości zamówienia. Zamówienia na łączną kwotę powyżej 8300 PLN netto dostarczamy gratis.

Usługi dodatkowe

Telefoniczne powiadomienie o dostawie

Jeśli potrzebują Państwo czasu na zaplanowanie i przygotowanie się na dostawę, zalecamy zamówienie specjalnej usługi telefonicznej z informacją o dostawie. Zamówienie usługi oznacza, że 1-3 dni przed planowaną dostawą, otrzymacie Państwo telefon z informacją o jej dokładnym terminie. Na potrzeby usługi, zostaną Państwo poproszeni o podanie aktualnego numeru telefonu, pod którym jesteście Państwo dostępni w dni robocze. Usługa powiadomienia o dostawie kosztuje 50 PLN netto i należy ją zadeklarować w momencie składania zamówienia.


Wniesienie towaru

Dostawy towaru od AJ Produkty realizujemy jako dostawy standardowe. Oznacza to, że nie obejmują wniesienia towaru. Jeśli zależy Państwu na wniesieniu towaru do wnętrza firmy/posesji, istnieje możliwość zorganizowania takiej usługi za dodatkową opłatą. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który udzieli informacji o kosztach.


Usługi montażowe

Jeśli potrzebują Państwo pomocy w montażu i instalacji produktów, AJ Produkty posiada kontakty z firmami montażowymi w całym kraju i pomoże zorganizować taką usługę. Informacji o usłudze i kosztach dodatkowych udziela Dział Obsługi Klienta.

Opóźnienia w dostawie z przyczyn dotyczących Odbiorcy

Jeśli AJ Produkty nie będą w stanie dostarczyć towaru z powodów dotyczących Odbiorcy, zamówienie zostanie odesłane do firmy transportowej. Firma transportowa skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia nowej daty dostawy. W takim przypadku, opłata transportowa zostanie naliczona ponownie.

W przypadku, gdy zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 3 dni od pierwszej próby doręczenia, doliczony zostanie koszt przechowania towaru na terminalu w wysokości 50 PLN netto za każdy dzień do dnia doręczenia. Po upływie 5 dni, towar zostanie zwrócony do AJ Produkty.

Przed dostawą należy:

  • Upewnić się, że osoba uprawniona do odbioru towaru znajduje się pod adresem wskazanym jako adres dostawy
  • Powiadomić AJ Produkty, jeśli pod wskazanym adresem istnieją jakiekolwiek szczególne ograniczenia w ruchu pojazdów, fizyczne bariery lub inne problemy z dojazdem/dotarciem na miejsce
  • W przypadku większych przesyłek, konieczny może się okazać dostęp do wózka lub rampy podczas rozładunku. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia urządzeń niezbędnych do rozładunku
  • Rozważyć zamówienie usługi wniesienia towaru za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, aby zminimalizować ewentualne ryzyko uszkodzenia i niedogodności związane z samodzielnym wnoszeniem przesyłek.


Dostawa
Kiedy zamówiony towar opuści magazyn centralny/siedzibę producenta, otrzymacie Państwo informację o dostawie towaru na adres e-mail. Zawiera ona numer listu przewozowego i link do strony firmy spedycyjnej, gdzie można śledzić przesyłkę.

Paczki/przesyłki małogabarytowe

Paczki dostarczamy zgodnie z regulaminem dostaw, przesyłki są doręczane na adres dostawy podany przy zamówieniu: do biura, bramy głównej, recepcji lub biura rozpakunku.
 
Palety/przesyłki wielkogabarytowe

Dostawy są realizowane na adres zarejestrowany przy zamówieniu na warunkach DAP, w dni robocze (pon.-pt.) w godzinach 7:00-16:00. Firma transportowa nie ma obowiązku powiadamiania Odbiorcy o dostawie*. Jeśli osoba odpowiedzialna za odbiór towaru nie znajduje się pod wskazanym adresem, firma Schenker ponawia próbę doręczenia po uprzednim telefonicznym ustaleniu nowego terminu z Klientem. W takim przypadku opłata transportowa zostaje naliczona ponownie.

 *Patrz Usługi dodatkowe – Telefoniczne powiadomienie o dostawie

Opóźnienie w dostawie
W przypadku, gdy terminy dostawy poszczególnych składowych zamówienia różnią się, zastrzegamy prawo dostawy częściowej zamówienia. Dostawy częściowe nie skutkują dodatkowymi kosztami po stronie Klienta.

Szkody transportowe i błędna wysyłka towaru
W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń opakowania w momencie odbioru towaru, Klient jest zobowiązany do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym przed podpisaniem dokumentów; aby reklamacja względem firmy transportowej została rozpatrzona pozytywnie, należy zachować opakowanie, etykietę adresową oraz palety i pudła, w które spakowano towar.

Jeśli doszło do uszkodzenia towaru w transporcie, np. ukryte uszkodzenie, należy zgłosić to w Dziale Obsługi Klienta najpóźniej w ciągu 5 dni od dostawy. Do zgłoszenia należy dołączyć fotografie zarówno opakowań, jak i samych produktów.

W przypadku otrzymania towaru innego niż zamówiony, lub gdy zamówienie jest niekompletne, należy zgłosić ten fakt do Działu Obsługi Klienta. Towar zgodny z zamówieniem zostanie wysłany niezwłocznie, opłata transportowa nie zostanie naliczona.

Force Majeure (Siła wyższa)

Firma AJ Produkty nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i opóźnienia z powodu uchwalenia praw/przepisów, działań rządu, mobilizacji, wojny, ograniczeń walutowych, przemian ustrojowych, awarii systemów informatycznych, błędów lub ograniczeń po stronie dostawców, strajków, lokautów, bojkotów, blokad lub innych podobnych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających działanie firmy w takim stopniu, że może kontynuować działalność wyłącznie przy niewspółmiernym nakładzie środków finansowych.

Gwarancja zwrotu pieniędzy / Prawo zwrotu towaru / Gwarancja i reklamacje


Osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej (sektor B2C) przysługuje prawo zwrotu towaru w nieprzekraczalnym terminie 14 dni - dotyczy standardowej oferty. Nie dotyczy klientów z sektora B2B. Nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie, o specjalnie dopasowanych wymiarach* i dużych zamówień**.

* Na przykład maty o specjalnych wymiarach
** Duże zamówienia składają się z wielu sztuk produktów tego samego rodzaju

Klient ma prawo do otwarcia opakowania i obejrzenia towaru jedynie w stopniu umożliwiającym ocenę satysfakcji z zakupu. Aby zwrot towaru był możliwy, produkt musi być w stanie nieużywanym oraz posiadać oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być również kompletny, tj. posiadać wszystkie części, akcesoria, instrukcje itp.

Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu całości lub części zamówienia, mają Państwo taką możliwość przy zachowaniu warunków ujętych w sekcji Zwrot towaru.

Zwrot towaru
Podczas zwrotu ponoszą Państwo ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu do AJ Produkty. Należy upewnić się, że towar został bezpiecznie spakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany towar musi być kompletny, czyli zawierać wszystkie akcesoria, instrukcje itp. Jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.

Jak zwrócić produkt?

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru (pomyłka przy zakupie, niedopasowanie do potrzeb) należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia optymalnego sposobu zwrotu. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, które jest w trakcie realizacji do Państwa mogą zostać naliczone koszty manipulacyjne.

Dopuszczamy również zwrot osobisty do siedziby firmy w Redzikowie k. Słupska.

Zwrot pieniędzy

Zwrot zostanie dokonany przelewem na podany przez Klienta numer rachunku bankowego, zwyczajowo w terminie 14 dni po otrzymaniu i przyjęciu zwrotu.

Warunki gwarancji i reklamacje

Celem AJ Produkty od zawsze było zapewnienie Klientom bezpiecznych zakupów. Dlatego zapewniamy minimum 3 lata gwarancji na całość asortymentu. Jeśli któryś z naszych producentów oferuje dłuższy okres gwarancji na swoje produkty, np. 30 lat – my
również!

Gwarancja dotyczy wad fabrycznych towaru i uszkodzeń powstałych w okresie gwarancji. Nie uwzględnia natomiast wad powstałych wskutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem oraz modyfikacji wyglądu i działania produktów. Przy zwrocie, towar jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.

W przypadku produktów zużywalnych, takich jak markery, taśmy itp. obowiązuje gwarancja producenta, zwykle krótsza niż 1 rok.

Reklamacje należy składać na piśmie. Termin rozpatrzenia reklamacji (usunięcie wady, wymiana towaru na wolny od wad) odbywa się w stosownym, możliwie najszybszym terminie.

 

Osobom fizycznym również przysługuje prawo do 3-letniej gwarancji na wady fabryczne towaru.

Cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, usprawnienia procesów komunikacji, statystycznych, reklamowych oraz przystosowania ofert do Państwa indywidualnych potrzeb, wykorzystujemy informacje zapisane za pomocą plików Cookies (ciasteczka).

Pliki Cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera.
Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików Cookies.

Więcej informacji na temat plików Cookies i łączności elektronicznej, znajduje się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Dział Obsługi Klienta

Telefon: 22 862 38 76 

Fax: 22 862 38 75

E-mail: aj@ajprodukty.pl

Na zapytania drogą mailową, odpowiedzi udzielamy w ciągu 48 godzin lub w najbliższym dniu roboczym (w przypadku zapytań przesłanych w dniach wolnych od pracy). 

Linia telefoniczna:  Poniedziałek – piątek: 8:00-16:30. 
Adres pocztowy: AJ Produkty Sp. z o.o., Redzikowo, ul. Przemysłowa 8, 76-200 Słupsk
Numer NIP: 5222478101

Warunki handlowe
Firma AJ Produkty realizuje transakcje zarówno z firmami, jak i osobami fizycznymi. Umowy z firmami realizujemy na warunkach Ustawy Konsumenckiej oraz niniejszego Regulaminu sprzedaży. W przypadku, gdy wymagana jest odrębna umowa, zostanie ona stworzona zgodnie z obowiązującymi wówczas zasadami.

Umowy z osobami fizycznymi realizowane są na podstawie niniejszego Regulaminu zgodnie z Ustawą Konsumencką oraz
Ustawy o Prawach Konsumenta, które są obowiązującymi regulacjami, na mocy których prowadzimy działalność. W przypadku sporu, naszym celem jest każdorazowo wypracowanie najlepszego rozwiązania problemu. W przypadku sporu, każdorazowo kierujemy się zasadami kodeksu cywilnego.

Jesteśmy członkami Szwedzkiego Towarzystwa Handlu Drogą Elektroniczną oraz Trygg E-handel. Wszystko po to, aby zapewnić Klientom maksimum bezpieczeństwa w relacjach handlowych.

Polityka prywatności / Przetwarzanie danych do celów marketingowych

Na potrzeby zamówienia należy podać następujące dane: imię i nazwisko/nazwa firmy, numer NIP, adres, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego. Są to informacje niezbędne do dostawy towaru oraz rozpatrywania ewentualnych zwrotów i reklamacji.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją treści regulaminu AJ Produkty Sp. z o.o i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych Zamawiającego dla celów marketingowych oraz reklamowych AJ Produkty Sp. z o.o.

Przekazane informacje są także wykorzystywane do celów analitycznych, tworzenia baz danych klientów oraz opracowywania strategii marketingowych i dla celów rozwojowych firmy, jak również do spełnienia wymagań prawnych względem firmy.

Akceptacja niniejszego regulaminu jest równoznaczna ze zgodą na kontakt z firmy AJ Produkty w celach marketingowych. Składając zamówienie, Zamawiający wyraża również zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (w tym ofert handlowych) zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z 18 lipca 2002 (Dz.U. Nr 144,poz.1204) oraz dyrektyw UOKiK. Kontakt ze strony firmy AJ Produkty może także nastąpić za pomocą: wiadomości sms, pocztą lub inną drogą, w zależności od przekazanych danych.

AJ Produkty niezmiennie dąży do zaproponowania Klientom jak najbardziej precyzyjnych i spersonalizowanych ofert. W związku z tym, firma może wykorzystywać niektóre otrzymane dane osobowe jako bazę marketingową, tj. ilość i wysokość zamówień, częstotliwość zamówień, preferencje odnośnie do zamawianych produktów/grup produktów, wybrane kanały sprzedaży itp. Klient ma prawo do sprzeciwu wykorzystywania danych do celów marketingowych. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.