Wybor mebli konferencyjnych

Wybor mebli konferencyjnych

Sale konferencyjne to miejsca, gdzie odbywają się kluczowe spotkania i gdzie zapadają ważne decyzje. Z racji tego, że często goszczą klientów, warto je zaaranżować w profesjonalny, wyrafinowany sposób (interiordesigngallery.org, CONFERENCE ROOM INTERIOR DESIGN IDEAS, b.d). Wybór odpowiednich mebli to najistotniejszy element podczas prac nad wystrojem pokoju spotkań. Zanim podejmiesz decyzję o zakupie, rozważ poniższe aspekty.

 

Kwestie bazowe

Podczas wyboru mebli konferencyjnych, warto zacząć od absolutnych podstaw. Po pierwsze, należy ocenić, ile osób pomieszczenie jest w stanie pomieścić. Trzeba jednocześnie zadbać, aby nie zagracić pokoju nadmiarem krzeseł i zapewnić odpowiednie ciągi komunikacyjne. W osiągnięciu tych celów może pomóc dobór mebli. Każde ustawione przy stole krzesło konferencyjne  musi posiadać wystarczający odstęp od sąsiadujących miejsc siedzących, tak aby uczestnicy spotkań mieli przestrzeń na ramiona i łatwo było zająć miejsce. Krzesła do zastosowań konferencyjnych powinny mieć wysokie oparcia i miękką wyściółkę (smallbusiness.chron.com, >CONFERENCE ROOM DESIGN TIPS, 2016).

 

Design mebli

Stoły konferencyjne posiadają różne kształty – spotyka się modele z blatami okrągłymi, owalnymi, w kształcie łódki itp. Można także pokusić się o wybór bardziej nowoczesnego stołu, takiego jak na przykład w kształcie litery U, ośmiokąta, trapezu itp. Niektóre dostępne modele wyposażono w mechanizm regulacji wysokości, co zapewnia ergonomię i komfort użytkowania. W przypadku krzeseł, kluczowe jest, aby zapewniały dobre podparcie dla pleców. Jeśli wybierzesz krzesła na kółkach, uczestnicy spotkania będą mieli możliwość ruchu, a produkty łatwo będzie odstawić po zakończonych obradach.

 

Akcesoria dodatkowe

Oprócz stołów i krzeseł, istnieje wiele praktycznych akcesoriów, które sprawdzą się w salach konferencyjnych. Niektóre z nich to kontenerki, projektory, flipcharty, podesty, listwy zasilające oraz panele elektryczne. (nationalbusinessfurniture.com, HOW TO SET UP A CONFERENCE ROOM, 2016). Kontenerki pomieszczą dokumenty i inne przedmioty, niezbędne podczas spotkania. Część konferencji polega na prezentacjach multimedialnych, co sprawia, że projektory, listwy i panele elektryczne stają się koniecznością w przestrzeni konferencyjnej. Informacje można też prezentować na flipchartach. W niektórych firmach odbywają się szkolenia dla wielu uczestników, w trakcie których trzeba dużo notować. Pracodawcy organizujący takie sesje powinni pomyśleć o zakupie krzeseł z pulpitami. Znacznie ułatwi to pracownikom pisanie w trakcie szkolenia.

Oferujemy szeroką gamę wyposażenia do sal konferencyjnych, takiego jak m.in. krzesło i stół konferencyjny, projektor, flipchart i wiele innych. Dzięki nam każdy pokój spotkań w twojej firmie będzie nowoczesny i funkcjonalny.

Proszę czekać...